11. mai 2011

Love my new shoes!

Yaay, i dag ble jeg oppringt av butikken jeg bestilte sko i fra, men jeg rakk ikke ta telefonen. Jeg dro derfor til butikken og henta skoene rett etter treninga i dag, siden jeg regna med de skulle fortelle meg at de hadde kommet.. Så i dag har jeg brukt nesten 1000 kr, på sko og noen filmer jeg kjøpte.

Love'em!

Kjøpte meg fem filmer;

Crush
Jeg, meg & Irene
The Break- up
Dum og dummere
Dumb and Dumberer


De to siste kan se ut som samme film, men det er det altså ikke.

Noen lurer kanskje på hvorfor jeg kjøper meg nye filmer hele tiden? Det er fordi jeg har problemer med å sove om natta, hvis jeg ikke har noe som distraherer meg, så jeg setter alltid på filmer før jeg legger meg og sovner til dem. Når jeg er lei alle filmene jeg har, trenger jeg nye. Da stikker jeg innom EB/GAMESTOP og kjøper billige komedier jeg kommer over.

Når jeg blir lei dem, selger jeg dem til EB igjen :) Enkelt og greit. Taper litt penger på det, men sånn får det bare være..

Hva synes du om skoene?
Liker du noen av disse filmene?
Kjøper du filmer hos EB?



- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. litt harry sko :P

    SvarSlett
  2. Wææ de var kule!! :D

    SvarSlett
  3. Jeg likte skoene jeg. :D og av filmene har jeg bare sett jeg, meg og Irene som vi har... Den er helt grei!

    SvarSlett