26. mai 2011

Diverse bilder

Heeei!
I dag er jeg enda syk.. Våknet ganske bra i dag, men ble dårlig igjen da jeg gikk ut. Gikk hovedsakelig ut for å filme litt, men det blåste så sykt mye, så det funka litt dårlig, men det ble jo noe da...Og såklart ble jeg å ta noen bilder også.

Trening ble det også på meg i dag, litt rolig da, siden jeg ikke er frisk. Hadde freestyle trening og en privattime, så nå har jeg fått ordnet litt på singlene mine! Men har hatt vondt i hodet og vært svimmel i hele dag...

Jeg observerte denne søte skyen på himmelen i dag, som fikk meg til å tenke på en person. Måtte jo ta bilde av den!

Dette er noen bilder jeg tok for en god stund siden, har bare glemt dem.

























Poenget med de siste to bildene her? Have no idea!...

Jeg tar egentlig ganske kjedelige bilder, synes jeg. Jeg vil gjøre noe nytt snart, og bedre... Så bilder på en blogg istad, som var utrolig fine! Jeg liker bilder hvor bakgrunnen er skikkelig ufokusert og man bare har en person eller et element i fokus, sånn som hennes bilder. For ikke å snakke om ordentlig skarpe bilder! Skal jeg ta sånne bilder trenger jeg et speilrefleks og et godt objektiv!

Har aldri eid et eget speilrefleks, og det er kjipt. Det må da gå an å kunne skaffe seg snart veeel!

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?

Har du speilrefleks?

5 kommentarer:

  1. Du tar mange bra bilder, så du hadde absolutt trengt et skikkelig kamera :)
    Kanskje du burde ønske deg et sånt kamera i gave, istedet for en Pirat-dukke-mann ;) ;) ;)
    Fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder .. :) men jeg likte best http://2.bp.blogspot.com/-_j-EnvTF5sg/Td16k_vPGNI/AAAAAAAACa4/p7Yb6TtLsQQ/s1600/CIMG4121.JPG

    :)

    - thomas

    SvarSlett
  3. Jeg har bare en ting å si: Bilde nr 3 følte jeg virkelig at jeg kunne sveve inn i! http://2.bp.blogspot.com/-oFteAdB9FbU/Td16FwcZIlI/AAAAAAAACag/9AlqqKRx2Ks/s1600/CIMG4101.JPG :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk!

    Lill: Ja, hadde vært utrolig kjekt med et speilrefleks.. hadde kanskje ikke vært dumt å ønske seg det istedet nei :P

    SvarSlett
  5. Hmmm.. Skal vi se.

    Først vil jeg si at jeg synes dine bilder begynner å bli ganske like hverandre, samme som jeg sliter med.. :P MEN det var mange fine bilder fordet.

    Jeg er enig med Connie angående bilde nr 3; Man kunne svevd inn i det. Fin dybde i det. :D

    Ellers synes jeg de fleste var pene, ikke noe spesielt med liksom. :P
    Jeg digget bilde nr 14, om jeg telte rett nå, det bordet. Det var et spesielt bilde! :D

    Og ja, som du vet har jeg speilrefleks, men må få meg nytt objektiv! :)

    SvarSlett