14. mai 2011

Fredag den 13 - BILDER

Heisann!

I dag var det fredag den 13, som alle vet egentlig skal være en ulykkesdag. Jeg bruker ikke være nervøs denne dagen, med mindre den starter dårlig..

Og min dag, den startet utrolig dårlig! Så jeg turte nesten ikke dra på akro-treningen i dag heller, siden jeg var redd jeg skulle knekke ryggen eller ødelegge meg fullstendig på et eller vis, siden dagen startet så dårlig... Men det gikk faktisk veldig bra i dag, i forhold til hva det har gjort de siste 2-3 ukene.

Jeg fikk tatt litt bilder i dag da, når det kom svarte skyer, regn og regnbuer, pluss litt til da jeg ventet på bussen til treningen.





De traktorbildene er dårlig kvalitet, fordi de er tatt fra bil i fart på lang avstand!
Selv er jeg ganske fornøyd med bilde 1, 5, 6 og traktorbildene. Synes de ble kule selvom de er uskarpe.

Fikk kjøpt meg et speil til en billig penge i dag da...

Hva synes du om bildene?
Hva syns du om speilet?

Hvordan var din fredag den 13?


- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. Fine bilder som vanlig.
    Jeg likte best;
    Nr 1 - Der var du kjempesøt. :D
    Nr 3 - Det var et eller annet med det jeg likte, vet ikke helt hva. Var spesiell stemning på det.
    Nr 6 - Det var pent.
    Nr 7 - Det var et eller annet med den skogen jeg likte. Den så litt mystisk ut, i liten versjon vel og merke.
    Nr 8 - Det traktorbildet var kjempestilig. Jeg elsket det. Det må være favoritten min av alle.
    Fliiinke Lynn. <3

    SvarSlett
  2. Ååå, tusen takk! :D
    Likte bilde nr 3 selv også på en måte, vet ikke helt hvorfor selv :P
    :D Men tuuusen takk! :D <3

    SvarSlett
  3. fine bilder! ::) digger de skoene dine! hvorfor var du ikke med på nm? skal du være med på sommercup ? :D

    SvarSlett
  4. Anonym; Tusen takk! :D Jeg var ikke med fordi jeg hadde trent lite den uka før nm.. hvis jeg trener bra nå framover, så blir jeg nok med på sommercupen ja :)

    SvarSlett