10. mai 2011

Bilder

Der, endelig, har jeg fått ordnet noen bilder jeg tok forrige onsdag og torsdag.
Har tatt tid, fordi jeg har klart å rote det til 3-4 ganger, og startet helt på nytt hver gang, og andre ganger har jeg rett og slett ikke hatt tid.

Jeg har gitt dem navn. Noen visste jeg hva jeg skulle kalle når jeg tok bildene, og andre måtte jeg bare finne på noe, så noen har litt dumme, usaklige navn, synes jeg..


Ja, det er mange bilder. Men det er ikke så ofte jeg er ute på fotosafarier... :)

Hva synes du om bildene?
Hvilke likte du best?
Hva syns du om titlene på bildene?



- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. Wow, virkelig flotte bilder! Nå skulle jeg ønsket at jeg bodde sørpå... :D

    SvarSlett
  2. Så flink du er, Lynn :)
    Flotte bilder :)
    *stolt* :)

    SvarSlett
  3. Wow! dette var mange fine bilder Lynn, Soldaten var klart en av mine fav´s pluss evil-twins :)

    Bra jobbet! :)

    SvarSlett
  4. Oi, her var det mange fine bilder.
    Du kan umulig ha tatt dem med ditt digitalkamera? :P

    Iallefall.. De jeg likte best var;
    Paper takeoff
    Abandoned factory
    Evil house
    Let me lead you
    Evil twins
    Lonely farm
    Eternity road
    Natural green

    Ja, det var vel det. Alle var egentlig fine.
    Flinke Lynn! *-*

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen! :D

    Viveka; Jo, jeg har tatt dem med digitalkamera mitt :P Har merka det at kvaliteten blir mye bedre ute enn inne, derfor kaller jeg det et utekamera! xD

    HVORFOR LIKER INGEN; ENJOY THE VIEW *2 ??? DET LIKTE JEG VELDIG GODT SELV! xD

    Haha :P

    Men takk, Viveka miiin! :D <3

    SvarSlett
  6. Åh, såpass. :P Blir jo bedre bilder enn mitt speilrefleks jo... Det er for ille (for min del) xD Huff.. :P

    Og hahaha, jeg likte det bildet også, men de jeg nevnte likte jeg bedre. :P

    Np. <3

    SvarSlett