20. mai 2011

Good years passing by

Alle er vel enige i at lange bussturer er kjedelig? Det blir vel det man gjør det til selv, regner jeg med. Jeg bruker bussturene mine til å høre på musikk og tenke... Da er jeg fremme før jeg plutselig vet ordet av det. Hender til og med jeg glemmer at jeg skal av helt til bussen faktisk har stoppet.

Det jeg tenkte på i dag på bussen, det var at det er perioder i enhvers liv man savner noe helt sinnsykt, og andre man ikke vil huske, eller rett og slett ikke er så viktige.




Da mener jeg ting man ville gjort hva som helst for å oppleve igjen, man ville dratt tilbake i tid om man kunne! Hatt sjansen til å ta flere bilder og film man kunne se på i framtiden.

Jeg f.eks savner mange øyeblikk fra barndommen. Når jeg var på tusenfryd/tivoli med venner, badet, hadde vannkrig, bursdager, turnet og lekte, danset, gikk på rideskole, kunstløp, taek-won-do etc. Små barnegleder, som likevel er store!

Bilder samlet fra jeg var 6/7 - 13 år. Den første raden er bading på langevann og frognerbadet, bilder under til venstre er en gang vi hadde vannkrig, i midten er meg som turner, til venstre er på en taek-won-do trening, siste rad til venstre driver jeg med kunstløp, og siste bilde til høyre er meg som danser på en konkurranse vi hadde årlig på barneskolen.























Perioden hvor jeg var 12-14/15 år, er den jeg savner mest og tenker mest på, og så og si hele den perioden var god. Det var noen sykt gode år. Såklart er det nok noen ting jeg kunne vært foruten, men de er nok allerede fortrengt.

Har samlet noen bilder fra jeg var 12-15 år. De to første bildene var en jul hvor jeg hadde besøk av kjæresten, under til venstre er fra en gang jeg og Connie var på joggetur, til høyre er fra en gang jeg var på ungdomsklubb, rad nr 3 er fra den gangen vi bygde hus, nederste til venstre er en gang jeg var på danskebåten med pappa, Connie og kusina mi og det siste til høyre er fra da jeg var oransjeruss, og hadde samtidig kledd meg ut som Jack Sparrow, fordi det skulle være temakveld (piratkveld) på ungomsklubben.

Savner litt også den itden jeg bodde med Viveka på hybel, Januar til Juni 2010, om jeg ikke husker feil? Selvom det også var mange moments der og man kunne vært foruten.

Bilder samlet fra da jeg bodde med Viveka! Første raden lagde vi tam middag, fordi vi var skikkelig kloakkrotter, blakke! Rad to spilte vi Rayman på ps2. Nederste bilde av Viveka var en dag vi hadde det koselig med film, mat, yoghurt etc. Siste bilde av meg er seiersbilde etter en snøball/vannkrig, som naboene, som også var kompiser utfordret oss med. Det var skikkelig gøy, og vi vant!



































Den nærmeste tiden jeg savner nå, fra 2010/2011, er tiden fra Oktober-Desember, og Mars når Viveka var på besøk hos meg. Og nå i April mens Connie var her.

Bilde fra November 2010.

Bilde fra da Viveka var her i Mars. Uredigert, vel og merke.























Bilde fra da Connie var på besøk nå i April!

Skulle gjerne likt å fortalt masse om hvilke ting jeg savner, men er redd det blir for langt...

Har du det på denne måten?
Hvilke år var dine beste år?

- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Orker ikke kommentere så langt nå, men mine desidert beste år, var da vi laget masse kreativ tullfilm da vi var mindre, det året jeg gikk i 10. klasse savner jeg jo litt, og det den tiden jeg møtte Kai, er også et slags savn. :)

    SvarSlett
  2. Er enig med deg. Tenker ofte at det er mange ting jeg gjerne skulle gjenopplevd samt ting jeg skulle vært foruten.

    Savner også tiden vi bodde sammen en del, det var både gode og vonde stunder. Mest gode. :)

    Faktisk har de siste årene vært de beste årene mine (2009 og 2010). Utenom barneårene da. :)

    SvarSlett