30. mai 2011

Playingcards Make-up

Nå blogger jeg mye. Har vel litt av hvert og dele da... :)

For litt siden la jeg ut bilder fra en Photoshoot jeg og Viveka hadde hatt med Icequeen og Firequeen- make up jeg hadde gjort på oss. Mens Viveka var her ordnet jeg også en sminkelook som var inspiret av vanlige spillekort.

Har nå redigert mange bilder fra det, så tenkte det var på tide å legge det ut.

Først et bilde jeg har jobbet med siden i går, og gjorde akkurat ferdig. Jeg syns det ble pretty awesome, om jeg kan få si det selv.

Foto: Viveka Rudi

Dette bilde har jeg forøvrig redigert to versjoner av, fordi det første her hadde jeg i utgangspunktet egentlig ikke tenkt til å lage.


Også noen bilder av både meg og Viveka nede i en kjellergarasje.

Foto: Thomas Sandfield

Sånn, omsider! Ja, det er mange bilder.. Men jeg liker dem!

Hva syns du bildene?
Hvilke likte du best?
Hva syns du om sminken?



- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. elsker bildene, de var kjempe fine :D kul sminke!

    SvarSlett
  2. Ann Cathrin: Tuuuusen takk! :D

    SvarSlett
  3. Mange bilder ja..
    Likte mange! :D

    Av alle bildene var favoritten min definitivt det første av deg, awesome redigering. <3
    Ellers av bildene jeg tok av deg likte jeg;
    Nr 9, 10, 12, 13, 14 og 15. :)

    Av kjellerbildene likte jeg best;
    Nr 1, 4, 5, 6 og 8. :D

    Kuuule bilder!

    SvarSlett