30. mai 2011

Sommerlook; Sunset

Ble visst litt innlegg i dag ja! :) Men jeg har vært ganske kreativ og produktiv i dag, og det liker jeg. Det er meg, og jeg liker å være meg selv. Siden det er lenge siden jeg har gjort noen Make-up looks, og fikk inspirasjon i går, lagde jeg en i dag. Den er inspirert av sommer og solnedgang :)

























Der ser du også hvordan neglene mine ser ut nå. Leopard på ene og zebra på andre :)

Hva syns du om sminken/neglene og bildene?


- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. fy søren hvordann går det ann å vere så flink????
    eg bare digget det du hadde gjort <3<3<3

    SvarSlett
  2. Anonym: Å, tusen takk! :D Det liker jeg å høre!

    SvarSlett
  3. Dette var en helt nydelig look :D Du er kjempe flink :)

    SvarSlett
  4. Enig med de andre. Denne var nydelig! En av de fineste jeg har sett deg lage! Flinke Lynn! <3

    SvarSlett