7. mai 2011

Outfit og Make-up

Jeg skal straks ut døra, men tenkte jeg kunne slenge ut outfit og make-up før jeg stikker.























Jakke, Lindex 299,- ?
T-skjorte, Cubus 129,-
Tights, Cubus 149,- (Har klipt den opp selv).
























Kjøpte denne i går, kom over den på tilbud. Likte motivet og armene på den, men såklart ser du ikke armene her...

Så, som du kanskje ser. I dag er stilen min veldig dark! Men jeg liker det!

Hva syns du om outfiten?
Hva syns du om make-upen?
Liker du mørk stil?



- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Denne outfiten digga jeg, som du sikkert kunne tenke deg. xD
    Den t-skjorta var dritkul. VIL HA! xD

    For å svare på de andre spm'ene;
    Jeg så nesten ikke sminken på bildet, men det så ut som den passet til iallefall. :P
    Og ja, jeg liker mørk stil. ^^

    SvarSlett
  2. Haha, det med outfiten og t-skjorta kunne jeg nesten tenke meg ja xD Typisk Viveka! :D

    Nei, først nå ser jeg at bildene ble utrolig dårlig kvalitet :/ Men jeg hadde det egentlig også litt travelt når jeg tok bildene, så jeg tok ikke ordentlig make-up bilder, men du ser iallefall at jeg har sminke. Det var sånn sølvgrå og svart smokey-eyes :D jeg har ofte det, for jeg digger den :D elsker mørke øyne OG mørk stil! :D

    SvarSlett