4. mai 2011

Bilder og hårklipp

Heisann!

Har ikke hatt så mye å blogge om de siste dagene, men nå skulle jeg egentlig bare vise resultat av noe jeg gjorde i dag. Jeg tror jeg legger det nederst i innlegget, så først kommer det noen bilder fra de 2-3 siste dagene.. De tre første bildene har pappa tatt og resten har jeg tatt.

Så, over til det jeg i utgangspunktet skulle vise. Jeg klippet håret mitt litt i dag. Her er sånn det så ut























Håret mitt var blitt så tungt og lå så flatt hele tiden, så jeg klipte det litt opp for at det skulle bli lettere, pluss at jeg villet ha litt lugg igjen, så nå ser det sånn ut.. Jeg ble ikke akkurat så fornøyd med det, men.. Det vokser jo alltids ut igjen!























De bildene jeg selv likte godt her er nr 6, 7, 12 og de fire siste!


Hva syns du om hårklippen?
Kler jeg lang eller kort lugg best?
Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?



- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Jeg likte aller best bilde nr 8. Det var fint. :)De med regnbuen var også pene.

    Jeg synes du kler både lang og kort lugg.
    Det ble jo fint nå, man ser du har klippet det selv, men det ble ganske bra fordet. :)

    SvarSlett