30. mai 2011

Tro, håp & kjærlighet- Foto

Tok noen bilder i dag. Var ganske lei av de vanlige bildene jeg legger ut, for de begynner å bli kjedelige. De bildene er også veldig spontane, siden jeg tar de når jeg er på turer og sånt. I dag har jeg tatt litt bilder som er litt mer gjennomtenkt, og har en betydning. De er navngitt! :)

Jeg er ganske emosjonell for tiden, så derfor slike bilder.

"Take care of our love"


"Hope"


"Faith"


"Tiden er knapp"


Klarte ikke bestemme meg for om jeg likte sterke eller svake farger best...

"Open your heart"


"Keep my heart in chains"


Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?



- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. Fantastisk, Lynne! Jeg likte spesielt "Tiden er knapp" og "Open your heart" - er det røde redigert inn, eller har du lagt noe oppi?

    "Tiden er knapp" likte jeg best i sterke farger, tror jeg. Begge var egentlig fine på sin måte, for samtidig så speiler de svake fargene "negativitet" - noe som passer til temaet "tiden er knapp". Og jeg likte at gresset ble så høyt i forhold til klokka - "gresset gror fort, ta fram gressklipperen"... :P

    Synes dette ser ut som bilder du nesten kunne lagt ut for salg, på epla f.eks. Ikke at det nødvendigvis er så lett å selge noe der uten videre.

    Du er flink! :)

    SvarSlett
  2. Aw, takk! :D Det røde er faktisk et plastikkhjerte. Det passa egentlig ikke i åpningen, men plutselig så bare sklei det oppi når jeg vrei det en vei, og etterpå hadde jeg problemer med å få det ut. :P Var nesten så jeg ødela det mini smykkeskrinet :(

    Liker det klokkebildet selv :D

    Nå har jeg ikke konto på epla da, men.. og jeg ville sikekrt ikke få solgt noe særlig uansett.. :P

    Men takk! <3

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med Connie og jeg likte faktisk best de to bildene hun nevnte og klokkebildet best i skarpe farger. :D Awesome!

    Jeg likte de andre også da, men disse to best.
    Du er fliiiink! <3

    Pene ting også forresten!

    SvarSlett