8. mai 2011

Nye filmer og sko!

Hei igjen!

Jeg har gått rundt å siklet på noen sko i godt over 1 mnd nå. Jeg er ikke særlig skofantast, men disse skoene er altså noen jeg falt pladask for, så da MÅ de være ment for meg! This is me; Har et par sko jeg bruker hver dag, de går ødelagt, jeg kjøper nye! - På den måten. Kjøper ikke sko i haugevis. Har et par om gangen. Dessuten liker jeg å ha sko jeg kan gjøre alt i, gå, løpe, turne etc.

De skoene jeg har siklet på kan jeg se i alle skobutikker på alle sentre, men det er bare på en skobutikk på ett senter jeg har sett dem i svart. I dag tenkte jeg at jeg skulle kjøpe de, men siden jeg ikke kunne finne de noe sted inne i butikken, angra jeg på at jeg ikke kjøpte dem første gangen.

Men til min store overraskelse sto de på en hylle utenfor butikken og det digga jeg! Det som var kjipt var at de hadde str 36 (som ble litt smått) og 38 (som ble for stort), så derfor måtte de forhåndsbestille 37 til meg.. Så det kan ta en stund før jeg får de, men jeg gleder meg! Ergo må jeg ut med 699,-

Altså, siden det kan bli misforståelser; Jeg skal ha svarte av disse, ikke hvite! :)

Noen andre sko jeg har sett på, er skikkelig sånne søte sailor-aktig-sko, som til fordel er litt billigere 299,-

Jeg gikk også på Gamestop i dag for å finne noen nye dvd-er, siden jeg er lei av alt jeg har. Har jo sett alt opptil flere ganger. De filmene jeg kjøpte var

Mean Girls 2 (Har ikke sett den før, og tror ikke jeg har hørt om den heller) 39,-
Tommys Inferno (Beste norske ungdomsfilmen jeg har sett!) 39,-
The Blue Lagoon & Return to The Blue Lagoon (Begge filmene i en. Så 15 min av den på tv engang og ble nå frista til å kjøpe den når jeg kom over den) 99,-


Nei, nå får det vel være nok!

Jeg gleder meg iallefall til å få skoene og se disse filmene! :)

Hva syns du om skoene?
Har du noen av dem?
Liker du noen av disse filmene?



- Lynn Helen

3 kommentarer:

  1. De skoene du skal kjøpe i svart, har jeg sett noe lignende av som jeg har skikkelig lyst på. De har samme form, og jeg digger det. :D men de spennene er for eks ikke på de om jeg husker rett. Det er knyting i front for eks. :)
    Men de der var også stilige. :D
    Og sailorskoene har jeg også sett helt like av (tror jeg) og hatt lyst på. haha.. Får se om jeg får råd en gang. De er så søøte!

    Og jeg har kun sett, og har Tommys inferno. Den er bra! :)

    Jeg har lyst til å se Mean girls 2 siden jeg har sett 1a.. Du får fortelle om den var bra. :)

    SvarSlett
  2. Ja, har sett lignende sånne ofte i svart med knyting på. men jeg liker ikke de med lisser.. har sett mange varianter av de skoene, men ingen jeg har blitt betatt av som jeg ble av disse :P

    Ja sailor-skoene er søte! :D

    Jeg tror ikke mean girls 2 er bedre enn den første uansett, for det bruker vanligvis alltid være den første som er best.. men det kan jo være den ligger på omtrent samme linje :P

    SvarSlett
  3. sv: Det var bra :D! Takk for det ;D hihi.
    likte skoene kjempegodt!

    SvarSlett