16. mai 2011

Bilder fra Sverigetur

På lørdag var jeg i Sverige, så jeg vil bare vise litt bilder av outfit, av hva jeg kjøpte og generelle andre som jeg tok på veien.



































Elsker den korsettoppen og smykket!

Og elsker skoene!

Og dette er hva jeg kjøpte;























Ny sesong av den beste komiserien ever, Two and a half men! Om de planlegger å erstatte rollen til Sheen, kan de likegodt legge ned hele serien... No Sheen, No Show!

Og en puma-sekk! Hadde en puma-sekk da jeg gikk på ungdomsskolen, men den ble ødelagt. Elsket den, så kjøpte en ny, og elsker den også! Jeg elsker Puma, rett og slett! :D

Sånn, det var vel det.. 

Selv ble jeg ganske fornøyd med bilde 1 og 5, og de fire siste naturbildene syns jeg var på omtrent samme linje alle sammen...

Hva syns du om outfiten?
Hva syns du om bildene?
Hva mener du om at Sheen ikke lenger skal være med i Two and a half men?
Hva syns du om innkjøpene?

- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. Av outfitbildene liket jeg også bilde 1 og 5 best, hihi. :D De var kule! Og det var forsåvidt outfiten også! xD Digger smykket!

    Og av de andre bildene likte jeg det andre landskapsbildet best. Det var veldig fint og hadde fin stemning og farger. Flink Lynn! <3

    Jeg har egentlig ikke sett noe særlig på Two and a half man, men det er likevel helt ræva at Kutcher skal erstatte han. Det kommer ikke til å funke...

    Og jeg liker personlig ikke Pumpa merket særlig godt.. Synes faktisk nesten det er litt fjortis-merke og et sossemerke xD Men det er jo sikkert ikke sant i det hele tatt. xD Sekken i seg selv var ganske fancy da. ^^

    Peace and love ~ <3 xD

    SvarSlett
  2. Hihi, takk :D Bra vi er enig xD

    Jeg syns også det svarte og blå landskapsbildet ble fint. Stilte på kontrastene mye for at det skulle bli sånn :D Takk <3

    Jeg har bare sett two and half men av og til, klarer liksom ikke følge med på det på tv. men det er den beste komiserien jeg har sett på tv, jeg digger den! :D Synes det er synd at den skal kuttes ut, etter erstatte Sheen. teit.. :/ det er jo startet nytt sesong på tv av den nå med Sheen, men tydeligvis så er de 4 siste episodene av den ikke spilt inn, fordi Sheen ble sparka :/

    Haha.. "Pumpa" merket? xD
    Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har alltid likt Puma.. :P Før hadde jeg et svart puma-sekk, og har savna den helt sia den røyk :/ så derfor kjøpte jeg ny :D Syns den var fancy selv :D

    <3

    SvarSlett
  3. den toppen var SKIKKELIG stilig!! hvor har du kjøpt den ? :D

    SvarSlett
  4. Anonym; Jeg vet det. Takk! :D Har kjøpt den på Bodymap på arkaden :)

    SvarSlett
  5. ÅHH! Likte sekken! Vil også ha en sånn Puma sekk! Har lett overalt etter de, men de har de tydeligvis ikke i Norge! En venn av meg har akkuratt lik sekk bare i rød/oransj! Og hun kjøpte den også i Sverige! Prøver enda å finne de i Norge eller en nettside som seller dem! Noen som vet om en nettside som er trygg og kjøpe fra og som ikke selger fake sekker? <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, det er jo ikke så langt til Sverige, da.. Tar en 2 timer å kjøre fra Oslo, omtrent. Vet jo ikke hvor du holder til da, men.. :P Var på Nordby senteret på en sports forretning og kjøpte den sekken der, var på tilbud..

      http://www.shop-eu.puma.com/women/accessories/bags/14170,en,sc.html ?? Sykt mye kult der.. Ser ut som det kommer fra utlandet da, hvis du bestiller der.. vet ikke. Trykka inn på Sverige med engelsk språk, så man skal tro det kommer fra Sverige :P

      Slett