12. mai 2011

Kjøp og fruktsalat!

I går dro jeg på trening iført de nye skoene mine. Hadde forsåvidt en god treningsøkt og hadde det gøy med å lage slow trio :)

Etter treninga gikk jeg en tur på senteret og så litt rundt, og selvfølgelig fant jeg igjen et par småting å bruke penger på. Derfor vil jeg bare vise hva jeg kjøpte..

Bh- topp Ginatricot 59,-
























Bukse Ginatricot 349,-


Øredobber BikBok 99,-


Ble egentlig bare forelsket i de panter(?)hode-øredobbene, men fikk beskjed om at det var 2 for 1, så derfor tok jeg med de svarte også.


Jeg gikk jo såklart rundt på senteret sulten og tørst i tillegg, så jeg gikk inn på butikken, og så frukt. Dermed endte jeg opp med å kjøpe frukt med meg hjem, for den så sykt fristende ut. Endte opp med dette da jeg kom hjem;

Mhm, deilig fruktsalat!

Hva syns du om kjøpene?
Liker du fruktsalat?



- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Fruktsalat er kjempegodt :) og din ser kjempegodt ut :)
    Men, jeg fikk et tips engang:
    -Husk å spise frukt/fruktsalat alene, og minst 20 minutter før annen mat...
    -fordi det visstnok gjærer i magen når det blandes med annet, før magesyra har fått jobbet med frukten, og da dannes det litt gasser og kanskje litt ubehag/smerter. Hvorvidt dette stemmer og hvorvidt det gjelder alle mager, vet jeg ikke :)

    Fine sommerplagg :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes buksa var kul og panterøredobbene. Har vurdert å kjøpe de selv siden jeg har et sånt smykke. :P

    SvarSlett