27. mai 2011

Ny header

Har lenge hatt lyst til å lage ny header, for jeg ble sykt lei den andre.

Nå har jeg omsider lagd en, fikk inspirasjon til noen bilder etter å ha sett POTC 4. Det ble såklart ikke helt som jeg så det for meg da, men det blir det aldri.. It's a shame.

Egentlig hadde jeg tenkt å lage noe annet, men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det uten at det ble rart, så denne gangen ble det litt sånn eventyr/natur- aktig.

Her er den gamle;

Og den nye!;

Ikke misforstå, jeg var VELDIG fornøyd med den forrige, bare sykt lei. Denne nye ble jo egentlig ganske kul på sin måte, liker fargene på den, men på en annen måte syns jeg den ble litt rotete...

Hva syns du?


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Jeg elsket den nye headeren din, den forrige var kjedelig i forhold.
    Elsket fargebruken, bildene og alt. Du er så flink. <3 Vil du lage ny header til meg? (a)

    SvarSlett
  2. Haha.. jeg trodde nestn du skulle være kritisk til den jeg xD Men tusen takk! :D
    Jeg syns det bilde jeg bruker til "foto" var så komisk.. jeg ser ut som en paparazzi inni buskene.. haha xD
    Men jaaaaaa, jeg kan lage header til deg! :D :D :D bare si hva du vil ha og bilder og sånt :D

    SvarSlett
  3. Nei, jeg likte den veldig godt. Den var så gjennomført med bildene, fargene og alt. Og ja, det foto-bildet var komisk som du sa. Fikk samme tanke av det, koooselig xD

    Yaaay, må tenke ut hvilke farger og "tema" jeg vil ha så skal jeg finne bilder du kan bruke .:D

    SvarSlett