23. mai 2011

Når fotografer trosser kulden...

Jeg ligger syk i dag jeg... Svimmel, vondt i hodet, snufsende og hoster. Jippi... Sist ble jeg frisk samme kvelden etter Påskecupen, og nå er jeg blitt syk igjen... Jeg bruker jo nesten aldri være syk. Hva skjer?

Det ble i alle fall ikke trening på meg i dag da.. Har ikke sovet mange timene i natt heller så.. 2 og en halv?

Skulle egentlig bare publisere noen bilder jeg tok istad. Jeg trosset vinden og kulden ute, samtidig som jeg er syk, for å ta bilder. Det er vel sånt fotografer gjør?























Vet ikke om jeg likte dette bildet best i farger eller svarthvit...

Jeg var faktisk usikker på om jeg skulle legge ut de fem første + bilde 11 og det siste... Men, done is done.

Selv likte jeg veldig godt bilde 10 og 12(13).

I går så jeg Pirates of the Caribbean - On stranger tides, da. Mange som ble skuffet av den, og den hadde fått ganske dårlig kritikk, men jeg likte/digga den uansett, nettopp fordi det er den film-serien og Johnny Depp, og jeg er frelst av den! Så jeg kan rett og slett ikke unngå å elske dem. Og jeg digga at det var havfruer med i den, for meg dro det den veldig opp!

Tanta mi publiserte akkurat dette på facebook - veggen min med "Det står; "ikke rør" på lappen". Vel, jeg vil ha sånn dukke i 20 års- gave, så jeg hadde blitt kjempe takknemlig om noen kunne skaffet meg en sånn! :D

Anywho... Bestilte meg noen greier på nett i dag, og jeg gleder meg sykt til å få det. Skal få det innen 4-10 dager. Er litt skeptisk til ukjente nettbutikker, men men... bestilte noe fra en nettbutikk for 4 år siden, som jeg ikke hadde hørt om, og ble urolig etter å ha ventet i 3 uker før pakken kom.

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?

Liker du POTC 4?
Hva mener du om ukjente nettbutikker?


- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. Hei :)
    Synd at du er syk :(
    Og du, som regel leser jeg bloggen din og beundrer bildene dine,men det er ikke alltid jeg har en kommentar på lager ;) Så etter det du skrev igår fant jeg ut at jeg skal begynne å kommentere med: "LEST" hvis jeg ikke har noe annet å si akkurat da ;) ;) ;)
    GOD BEDRING :)

    SvarSlett
  2. Lill; Så fiiint! Det setter jeg pris på! :D
    Takk! :)

    SvarSlett
  3. Jeg begynner endelig å bli friskere, men snufser enda. :( God bedring til deg! <3

    Også likte jeg best bilde nr 1 og 12 (det i farger). :D
    Men alle var fine som vanlig. Fliiinka mi! <3

    Jeg handler en del på Ebay iallefall og er alltid skeptisk til om pakken kommer eller ikke.. Og når vi er inne på det har jeg enda ikke fått smykket jeg bestilte derfra (hjerte-lommeuret) o__O HMMMM.

    Men hvor og hva har du bestilt da? :D

    SvarSlett
  4. jeg er ikke akkurat bedre i dag.. Snufser, hoster ++ :(

    Takk! <3

    Men på ebay er det jo flere selgere, og den er jo kjent.. alle kjenner jo til den sida :P Men jeg skjønner hva du mener, for pakker derfra kan da syjt lang tid noen ganger.. :P Håper du får smykket ditt da.. når bestilte du det?

    Men de nettbutikkene jeg har handlet hos nå fant jeg på google, så har liksom ikke hørt om de før. Husker ikke hva de heter nå heller.. Og jeg tenkte heller jeg kan legge ut bilde av det, når jeg får det :D Just waaaait :D generelt er jeg ganske skeptisk å bestille fra utlandet :P

    SvarSlett
  5. Jeg har på følelsen at det er Pirates ting xD

    SvarSlett
  6. "Jeg trosset vinden og kulden ute, samtidig som jeg er syk" - jeg leste "samtidig som jeg tok en røyk"..
    Eheh...

    Lill hadde en god idé på lager der. Kanskje jeg også skal begynne med det. Nå har jeg ikke tid til å lese hele innlegget eller kommentere bildene, skal prøve å få det til senere ;)

    Kos deg, snuppa.

    SvarSlett