29. mai 2011

Sverigetur / Innkjøp og make-up

Da har jeg vært i Sverige igjen i dag. Er det ganske ofte, som noen kanskje forstår.

Så derfor slenger jeg ut bilder av; Make-up og innkjøp.

Det beste kjøpet mitt i dag var dette;

Har hatt lyst på noe sånn lignende lenge. Så masse forskjellige sånne da jeg var på Kreta i tiende klasse, og har angret på at jeg ikke kjøpte mens jeg var der. Men i dag fant jeg et overraskende billig.. Tør ikke si hva jeg betalte for det da... De hadde pirat- sverd der også, som jeg fikk veldig lyst på. Med Pirates of the Caribbean- detaljer på. Hadde passet fint i samlingen min. Kanskje jeg kjøper det en annen gang!

Pocketsize Vaseline! 19,90,- Fra RUSTA.
Tror jeg har lurt på om det fantes i sånn 3 år nå. For det er kjekt å ha!

SUNKISSED Make-up kit 49,90,- Fra RUSTA.
Øyeskygge, eyeliner, shimmer powder og shimmer cream.

Hadde lyst til å teste det ut nå i natt, men jeg tror jeg er for trøtt. Sov dårlig i går natt...























Og selvfølgelig Two and a Half men! Nå startet jeg fra første sesongen. Tar det i litt feil rekkefølge, men det er nå så.. Tar alltid den med lengst spilletid... Har gjort det til en fast greie og kjøpe en sesong hver gang jeg er der - Helt til jeg har kjøpt alle. 182,50,- Fra GMJ DVD og CD. (Org.pris 249,-)


Det var en som fikk meg på tanken å kjøpe strømlader til pc-en min her om dagen. Mente det var billig en plass, så da fikk jeg blod på tann. Så derfor fikk jeg kjøpt meg en universal adapter til 499,- El-giganten.

Så nå bruker jeg altså den store, gode pc-en min igjen istedet for mini-pc-en!

Dagens Make-up var slik;



































Er egentlig ikke så veldig begeistret for rød øyeskygge. Det kan være kult til noen ting, men ikke hverdagslig. Men rødt fremhever grønne øyne, og jeg hadde rødt på genseren min, så da ble det sånn...

Var forresten en stygg, liten, rynkete og vortete kar (?) som ville komme inn til oss her om dagen...

Hva syns du om innkjøpene?
Har du Katana/sverd?
Hva syns du om sminken?



- Lynn Helen

6 kommentarer:

  1. Can you guess who this is? :D29. mai 2011 kl. 01:23

    Tror ikke jeg tør å komme på din dårlige side nå :O Men tøfft var det katanasverde :D
    (Ble det overkill når jeg sa "katanasverd"?)XD
    Frosker er jo tøffe de :D Men vil vel kanskje ikke heller ha noen inn i hus :P

    SvarSlett
  2. Jaaa, syns og det var tøft :D
    I dunno...
    Frosker er ekle.. vertfall når man ser hvordan de egentlig ser ut på bildet der.. :S
    Menne.. I dunno.. Bjørn?

    SvarSlett
  3. Katana'en va jo bare konge! :D

    Om du hadde kjøpt ett på Kreta, så hadde de tatt d fra dæ når du kom til Norge på flyplassen... nesten 100% garantert! :(

    Har sjøl løst på sånt, så må nok å skaffe mæ d en gang! :D

    SvarSlett
  4. Jeg likte det sverdet skikkelig godt. Det var dritkult! :D Har lyst på katana selv...

    Og så bra at du fikk kjøpt deg lader til pcen! :D

    Jeg synes frosker er søte. Pleier å holde dem. xD

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg må si TAKK til deg :) Takk for at du tar bilde av de dansere i litt øvet, og åpen klasse i slow , selvom de ikke har kommet så langt enda, så er det utrolig stas at du tar bilde av dem, alle andre ønsker bare å ta bilde av champ og elite. så jeg vil bare si takk til deg jeg så du vet at folk setter pris på det du gjør :) det er ikke bare jeg som mener dette altså. veldig gøy for de som blir tatt bilde av at noen har tatt et fint bilde av dem. vennina mi ble kjempeglad når hun så du hadde tatt bilde av henne. gjelder thomas også forresten. utrolig bra at dere kan ta fine bilder selvom danserene ikke har kommet så langt enda. DU GJØR EN GOD JOBB! :)

    SvarSlett
  6. Daniel: Åja, det tenkte jeg faktisk ikke på. Haha xD Men det er jo kjipt om jeg ikke kan ta det med meg når jeg skal reise.. Tenk om jeg vil ta det med nordover nå, så jeg kan bruke det i film eller bilder f.eks? MÅ da være mulig å få det med seg på en måte..


    Viveka: :D Jaa, det er kult! Katana ER kult! :D De er kanskje søte på sin måte, men samtidig ekle xD Og jeg ville ikke holdt dem hvis jeg var deg da.. De kan jo være syke, på en eller annen måte! :/


    Anonym: Oi, så hyggelig melding å våkne opp til! :) De fleste tar bare bilder av champ/elite ja, det har jeg fått med meg. Blir mange like bilder av spottene. Jeg vet selv hvor kjipt det er å ikke finne bilder av seg selv etter konkurranser, så jeg er glad for at jeg gleder små dansehjerter og dansemammaer! :D Tusen takk! :)

    SvarSlett