26. mai 2011

Filmer

I dag har jeg faktisk ordnet tre filmer. En av dem skrev jeg om i April, hvor jeg sa Connie hadde filmet meg hvor jeg står på hender og tar litt bro-overganger (feila på de tre siste da..) + To andre, bare for at jeg så for meg noe kult. Det ble naturligvis ikke akkurat som jeg hadde tenkt, men sånn er det jo alltid...







Sånn, det var det. Ble ikke helt fornøyd som jeg sa, siden det ikke ble helt som jeg hadde tenkt. Men de ble kule på sin måte forde, syns jeg.

Hva syns du om filmene?
Hvilken likte du best?


- Lynn Helen

5 kommentarer:

  1. Likte alle videoene jeg!

    Med den første videoen som imponerer du som alltid med dine egenskaper og kontroll når du gjør slike øvelser! Er skikkelig kult synes jeg! :)

    Video nr to ble nesten litt transe-aktig synes jeg, hypnotiserende på en måte. Likte godt kameravinklene, at man var helt nede i asfalten og dermed fikk se teksturene på bakken godt! Artig video!

    Tredje videoen var også veldig kul, det er bare meget imponerende ut med de der greiene! Bruk av kameravinkler, pauser og musikk passet veldig bra sammen i denne videoen synes jeg.

    Du har mange talenter, Lynn! :)

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk, Daniel! :D
    Det betyr mye :)

    Bra at den ble hypnotiserende da, for da blir man sittende å se på den.. hihi :)

    Selv likte jeg veldig location og farger på tredje videoen :)

    SvarSlett
  3. Ja, det så veldig sommerslig ut den siste videoen! :) Vi må vel ennå vente 1-2 mnd før vi får noe slikt her i nord! :p I dag har det snydd.... :p

    SvarSlett
  4. Er helt enig med det Daniel sier. Har egentlig ikke mer å tilføye. :D Fliiiiinke Lynn! <3 Blir så inspirert av disse videoene..
    Likte aller best video 2, så video 3, til slutt 1. :)
    Men alle var bra! :D

    SvarSlett
  5. Viveka; Takk! :D jeg vil finne på fler sånne videoer, for det er gøy. må bare finne på noe kult først :D og det kom ikke som et sjokk at du likte video 1 minst.. det er liksom ikke ment som en kul video, men mer bare sånn vanlig turnevideo. Men jeg liker å ha sånt, og se meg selv gjøre sånt på film, for da ser jeg hva jeg gjør feil, og hva jeg kan gjøre bedre etc. Så er det alltid fint å høre hva andre synes om det :D

    Men tuuusen takk <3

    SvarSlett