5. juni 2011

Sommerdag på Nebbursvollen

Hallo!

I dag har det vært godt og fint vær igjen, så har vært på Nebbursvollen og nyti bassenget og sola. Var der i går også, som jeg egentlig drev å skrev et innlegg om, men jeg tenkte å vente til jeg hadde ordnet og publisert en film. Den driver forøvrig og opplaster nå, så det innlegget kommer etter dette.

Har noen bilder fra dagen, som jeg tenkte jeg kunne vise :)

Trykk på bildene for å se større!



I og med at jeg satt å venta på at en film skulle konverteres før jeg la meg i natt, lakkerte jeg neglene mine av kjedsomhet. Men jeg synes ikke det ble noe fint... Tror jeg skal ta det av igjen i natt og finne på noe annet gitt.

Haha, jeg ler av det bildet her. Ser enten ut som den i midten mobbes, eller at den er ekteskapsrådgiver... Fugler er så komiske.

Det neste og siste bildet er en ide jeg fikk da jeg så pappa drikke av flasken.
Jeg legger ut to varianter, fordi jeg ikke var sikker på hvilken som ble kulest.

Jeg syns det så ut som en by inni der, skyskrapere, f.eks New York. Jeg tenkte egentlig å sette inn en by selv, men jeg gadd ikke nå, kanskje jeg gjør det senere en gang.

Har du vært på Nebbursvollen?
Hva syns du om neglene og bildene?
Hvilke likte du best?



- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Ser alltid så koselig ut på de der turene dine. Får lyst til å bli med!! Er alltid så koselig og gøy å være med deg. Vi finner på så mye rart. :D <3

    Jeg likte bilde 1, 5, 9 og av de to siste likte jeg best det første tror jeg. Ja, jeg gjorde nok det. :) Kul idé! :D

    Og synes kanskje neglene så litt enkelt lagd ut..? Vet ikke hvor lang tid du brukte.. For å si det sånn, så ikke ut som det var en spesiell meningen bak dem. Men de så hvertfall sommerlig ut! :D

    SvarSlett
  2. Jaaa, du skulle vært her nede og blitt med meg på sånt :D Koselig!

    Takk! :D

    Ja, neglene er enkle, men jeg var egentlig dritrøtt da jeg begynte med det, så jeg orka ikke gjøre mer utav det + at jeg ikke ble fornøyd med de. Fargene ble ikke så fine som jeg tenkte. Men ja, ganske sommerlige, det var sommer jeg tenkte da jeg lakkerte dem. Det tok ganske lang tid fordi neglelakken var treg å tørke. Det hater jeg med neglelakk, at den må tørke xD

    SvarSlett