3. juni 2011

Make-up; Space

Hei! I går natt gjorde jeg en ny make-up. Ikke det at jeg egentlig hadde så veldig lyst i starten, for jeg var mer trøtt enn kreativ, men jeg følte på en måte at jeg måtte av en eller annen merkelig grunn.

Har hatt denne ideen et par dager, som jeg har gledet meg til å prøve, så det er nok derfor. Men samtidig så glemte jeg mye av ideen, så jeg improviserte mest. Den er inspirert av verdensrommet.

Haha, ser jo ut som en slags mutant!

Vel, som sagt så ble ikke denne sminken som jeg EGENTLIG tenkte, og jeg fikk bare et innfall om å tegne melkeveien, for det hadde jeg egentlig ikke tenkt til, men jeg syns faktisk at den siden ble best.

Generelt synes jeg ideen var kul, og resultatet ble jo ikke så ille heller.

Hva synes du?


- Lynn Helen

10 kommentarer:

  1. Åhh, herreverden, råkult Lynne!! Dette må være noe av det beste jeg har sett av sminkingen din :)
    Digger det!
    Du er utrolig flink, stolt av deg! <3

    SvarSlett
  2. Helt enig med Connie. Dette er noe av det beste jeg har sett av deg! :D Kjempestilig!!!!
    Flinka mi. <3

    SvarSlett
  3. du er drit flink til og smike ass! <3

    SvarSlett
  4. Okay.. du var flink før.. men nå har du tatt helt av as! .. omg.. ser ut som du er en ekspert nå..

    <3

    - T

    SvarSlett
  5. Wow, særiøst? xD Trodde ikke folk skulle like det SÅ godt, ble positivt overrasket nå, for ikke å snakke om glad! :) Tusen takk alle sammen! :D <3

    SvarSlett
  6. Dette er en utrolig kul look :)

    SvarSlett
  7. WOW, N Y D E L I G ;O <3


    Du er utrolig flink !!!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Christine og VERONICA ! :)

    SvarSlett