3. juni 2011

Bilder fra Ekeberg og Oslo!

Heisann!
Var en tur på ekeberg i dag jeg, i parken. Der hvor de har dyr og minigolf og sånt. Brukte å være der mye da jeg var liten, og sist jeg var der er vel sånn 5-6 år siden nå. Så i dag fikk jeg veldig sånn barndoms-lengsel da jeg kom dit. Husker jeg storkoste meg der da jeg var liten. Ikke at det ikke var koselig i dag da, for det var det!

Etter vi hadde vært der, dro vi en tur til Oslo bare for å gå litt i gatene. Der er det forresten sånn 2 mnd siden jeg har vært, tror jeg... Med unntak av en dag jeg var der med Connie.
Så jeg har i alle fall tatt en del bilder i dag.

Jo, en litt morsom sak. Da vi kjørte oppover mot ekeberg så vi en dame med sparkesykkel, hun stoppa opp på fortauet og så mot bilen akkurat idet vi kjørte forbi (hun hadde solbriller) så tenkte jeg "Hun ligna sykt på Kari". Da vi kom dit, så vi dama inne på cafeen, og joggu var det henne, Kari Jaquesson (Hun fra Trim med Kari-videoene, om ikke navnet sier dere noe).

Haha, der sitter hun med krølla hår, ryggen til :)

Blått vann! Må bare elske det!
























Haha, man må jo bare digge dette da!

Den makro-funksjonen på kamera mitt funker ikke helt optimalt for å si det sånn!

Syns den sauen var skikkelig søt, jeg!

Sånn, det var de bildene. Selv liker jeg ganske godt bilde 1, 15, 16, 17, 18, 24, 28, 29, 31, 32, 33, 36 og 38. (Ja, mange bilder).

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?



- Lynn Helen

2 kommentarer:

  1. Mange kule bilder her, Lynn! :D

    Jeg likte best 2, 5,6, 31, 32, 33, 37, 38, 39 og 40. :D spesielt godt det med spindelvevet, har lyst til å ta sånn bilde selv, det er så kuult! :D

    Flinka! <3

    SvarSlett