12. des. 2020

Adventskalender 2020 Luke 9-12

 Ja, da er vi halvveis i kalenderen, og halvveis til den store dagen. Her er kalendergavene 9 - 12.




Fra Viveka til meg:


Luke 9: Mini skrin, hjemmelaget (1)
Luke 10: Purple Rain leppefarge (4)
Luke 11: Dusjgelè (2)
Luke 12: Coconut sheet mask (3)

Rangering står i parentes bak lukenumrene. Fargen på leppestiften var veldig fin, men kom på dårligst rangering fordi jeg testet den på hånda, og fargen virket ikke veldig intens, ei heller at den hadde god holdbarhet påført, i alle fall ikke uten en primer under. 
Skrinet fikk best rangering fordi jeg liker hjemmelagde ting, og ellers så var den veldig godt gjennomført ^^ Veldig fine farger og motiv. 





Fra meg til Viveka: 


Luke 9: Heklet adventsnisse (3)
Luke 10: Dorulldukke (4)
Luke 11: Heklet kjole og hatt til dorulldukke (1)
Luke 12: Heklet adventsnisse (2)

Jeg hadde ikke helt gjennomtenkt nummerering på disse lukene, ettersom at jeg hadde gjort rangering veldig vanskelig i og med at 9 og 12 er like, og 10 og 11 hører sammen.. Men jeg kan jo nummerere dem likevel (når det kommer til nissene, så blir det ettersom hvilken jeg syns tok seg best ut, for de er jo ikke helt identiske ettersom de er håndlaget). 
Nissen i luke 12 fikk best rangering av dem fordi jeg syns den ser litt snillere ut i blikket. Haha. 

Alle disse lukene har jeg forresten laget selv, men dukken er selvfølgelig kjøpt, men jeg har laget halskjede og armbåndet hennes, samt stylet om håret hennes. 




Og i beauty- kalenderen:



Luke 9: Glitter
Luke 10: Blush
Luke 11: Neglelakk
Luke 12: Lipgloss

8 kommentarer:

  1. Va veldig usikker sjøl på om æ sku rangere leppestiften eller ansiktsmaska best, mem tok leppestiften øverst siden æ likte fargen så godt og maske ofte blir liggende ubrukt xD men om den ikke va så bra kvalitet på så ville æ nok heller valgt maska over den æ og ;p

    Fine ting i beautykalenderen, og bra du likte skrinet ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, maske blir ofte liggende ubrukt hos meg og, men det er fordi jeg bare glemmer at jeg har dem og glemmer å bruke de, til tross for at jeg ofte tenker at jeg vil bruke ansiktsmaske xD

      Du har ikke den leppestiften selv, så du har prøvd den?

      Slett
  2. Ja samme her egentlig xD haha

    Nei har ikke leppestiften sjøl og æ gadd ikke åpne dem siden man helst ikke skal åpne andre sin sminke og ta på den og sånn :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er sant. Hvor har du kjøpt den fra? Kjente den ikke igjen.

      Slett
  3. Huske ikke helt, tror det va på Lyko :p den kosta jo ikke så mye heller da så kanskje ikke så rart den ikke va så god kvalitet på xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja. Begynte å tenke at den kanskje var kjøpt fra utlandet en plass, om du hadde bestilt den fra wish eller eBay elns. Der kan man jo ikke helt vite hva man får så xD

      Slett
  4. Åja xD Nei æ pleie ikke bestille noe sminke fra Wish eller ebay fordi sånn "kinasminke" kan ha farlige stoffa i sæ x) unntaket e at æ bestille koreansk sminke fra selgera æ vet e autentisk på ebay ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, er nettopp det. Pleier ikke å gjøre det selv heller. Har gjort det noen ganger tidligere, men har ikke brukt dem noe særlig xD

      Slett