8. des. 2020

Adventskalender 2020 Luke 5-8


Da var det åpna 4 nye luker. Her er det jeg fikk hos Viveka.


Luke 5: Gloss Glace lipgloss (2)
Luke 6: Mini- tallerken (1)
Luke 7: Havfrue/sjø- klistremerker (3)
Luke 8: Moomin/Snufkin drops (4)

Likte alle veldig godt, så var vanskelig å rangere dette, men har i alle fall satt en rangering i parentes over. Dropsene på sisteplass fordi jeg ikke har smakt dem enda. 




Og det Viveka fikk hos meg.


Luke 5: Coconut balsam (4)
Luke 6: Ocean waves shower gel (3)
Luke 7: Blondesokker (2)
Luke 8: Heklet rev (1)

Reven har jeg laget selv, så virker kanskje litt egoistisk å sette den på førsteplass på rangeringen, men jeg syns det er koselig med hjemmelagde ting, dermed så fikk den den plasseringen, og fordi den er søt, selvfølgelig. Har heklet en likedan til meg selv av den grunn. 



Og til slutt det jeg fikk i beauty kalenderen



Luke 5: Lipgloss
Luke 6: Nail Glitter
Luke 7: Øyeskygger
Luke 8: Neglelakk

1 kommentar:

  1. Vi hadde jo ganske lik rangering her og da ;p bare et par ting vi har forskjellig plassert xD
    Likte så godt reven æ fikk, flink ^^

    Fine ting i sminkekalenderen også :D fin grønnfarge på neglelakken!

    SvarSlett