20. des. 2020

Adventskalender 2020 Luke 17-20



Fra Viveka til meg:


Luke 17: Hjemmelaget håndsåpe med kokos og mango- lukt (2)
Luke 18: Hjemmelaget fuglemater/hus (3)
Luke 19: Mermaid coloring book (1)
Luke 20: Mummi kjøleskapsmagnet (4)

Var vanskelig å rangere disse tingene, for jeg likte dem alle veldig godt. Såpen hadde en kjempefint og søtt design, og det samme med fuglemateren. Bare usikker på hvor jeg kan ha fuglemateren, for vi fant vel ut at malingen som er brukt ikke tåler all slags vær. 





Fra meg til Viveka:


Luke 17: Sjøhest (4)
Luke 18: Gavelykt (2)
Luke 19: Pannebånd/ørevarmer (1)
Luke 20: Pulsvarmere (3)

Alle disse fire lukene er hjemmelaget. Sjøhesten har jeg sydd mens pannebåndet og pulsvarmerne er heklet. Gavelykten har jeg limt sammen av noen tynne treplanker, surret inn i garn og dekorert. Vanskelig å rangere disse i og med at jeg liker alle godt selv, har jo laget 3 av 4 av disse tingene til meg selv og, og sjøhesten syns jeg ble veldig fin med det valgte stoffet, men jeg hadde ikke mer igjen av det stoffet til å få laget en til. 





Og til slutt det jeg fikk i Depend- kalenderen



Luke 17: Eyeliner
Luke 18: Glitter
Luke 19: Øyeskygge
Luke 20: Glitter

1 kommentar:

  1. Vi hadde veldig ulik rangering denne gangen xD
    Men likte igrunn alle tingan æ både ga og fikk her så vanskelig å velge rekkefølge ;P

    Bare ett innlegg igjen no med kalendergava :( xD Haha.

    SvarSlett