4. des. 2020

Adventskalender 2020 Luke 1-4

Da var vi allerede 4 dager inn i Desember, som betyr at jeg hittils har åpnet 4 luker i kalenderene mine. Jeg har faktisk 4 adventskalendere i år.. Fikk en Flax-kalender hos Svigermor, en Te- kalender i siste Boostboxen, en Beauty- kalender fra Patrik og en fin pakke-kalender som Viveka har laget til meg.

Jeg og Viveka avtalte og lage kalendere til hverandre i år, så hun har selvfølgelig fått hos meg også. Syns det var veldig koselig! 




Fra Viveka til meg.


Luke 1: Mummi- godteri. (4)
Luke 2: Coconut lip-balm (3)
Luke 3: INKredible (2)
Luke 4: Home made kokosmakroner (1)


Fine gaver alle sammen, men vi skulle rangere gavene fra hva vi likte best til dårligst (mest for hverandres skyld, og for moro), så jeg skriver tallene 1 til 4 i parentes bak lukene over for rangeringen (1 best og 4 dårligst) :) 




Også er det gavene Viveka fikk hos meg disse 4 første Desember-dagene.


Luke 1: Ansiktsmaske og penn (3)
Luke 2: Løvebamse- nøkkelring (1)
Luke 3: Coconut shampoo (4)
Luke 4: Sokker og Kinder- sjokolade (2)




Og til slutt Beauty- kalenderen fra Patrik




Luke 1: Lipgloss
Luke 2: Eyeliner
Luke 3: Neglelakk
Luke 4: Strass- steiner


Må bare beklage litt dårlige bilder, jeg har så uinspirerende dårlig lys å fotografere i. Må prøve å få ordna til noe bedre belysning til neste gang. 

1 kommentar:

  1. Mye fint vi har gitt hverandre da må æ si xD ^^ vi va veldig enig i rekkefølgen på ka vi likte best ser æ xD helt likt på de til dæ og bare bytta om på 2 og 3 plass på de fra dæ ^^

    Fine sminketing også i beautykalenderen ^^

    SvarSlett