5. nov. 2020

Halloween makeup look: Glamified Spidermojo

Her er en Halloween- look til som jeg bar forrige lørdag. Tenkte at jeg for en gangs skyld kunne være litt utkledd når jeg visste det skulle komme noen unger på døra.








Det siste bildet var egentlig en av test- bildene, så er absolutt ikke i riktig fokus, men jeg syns det var litt kult... og fryktinngytende. 

La også noen små, selvlysende edderkopper i pottebestyret mitt på trappa. 



Også ble det jo litt eksperimentering med drinker/cocktails, så her er en Halloween- drink jeg lagde bestående av Malibu, tranebærjuice og ananasjuice (om jeg ikke husker helt feil), og dekorert med en blanding av Grenadin, mel og konditorfarge. 



2 kommentarer:

  1. Veldig stilig look :D likte godt tilbehøret (den edderkopppen og hårpynten ^^)
    Stilig med de linsen også (antar det e linse?) ^^
    Va kult det antrekket og. Hadde kanskje passa bedre med noe svart i forhold til selve sminkelooken, men likte godt antrekket i sæ sjøl.

    Ble jo seende stilig ut de drinkan og :D

    Kjenne at æ får inspirasjon/lyst til å lage en sminkelook sjøl. Kanskje æ skal gyve løs i morra ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^ Ble ganske fornøyd med den, men den er jo forholdsvis simpel og :)
      Ja, det er linser. Elsker sånne hvite/lyse linser, syns det er fint :P Så skulle egentlig ønske jeg hadde lyse øyne naturlig (ikke nødvendigvis hvit da, men sånn lys grønn).
      Ja tenkte først på noe svart, men gadd ikke å lete etter noe skikkelig så tok det første jeg kom på og ville ha en unnskyldning for å bruke kappa mi igjen xD Den sydde jeg jo for å bruke til hobbiten event på kinoen i tromsø.

      Bra/gøy du blir inspirert! :D Gleder meg til å se hva du finner på. Tenkte jeg skulle prøve en sminke igjen iløpet av neste uke i alle fall, om ikke allerede i morgen ^^

      Slett