19. des. 2020

Pepperkake dekorasjoner

Jeg la tidligere ut noen bilder av pepperkake- byen min, hvor jeg og nevnte at de husene var fra i fjor og at jeg lurte på å lage nye. Nå har jeg og mamma bakt litt pepperkaker, så dermed ble det en del nye hus, men har også beholdt 2-3 hus fra i fjor som fortsatt så ok ut. Har også laget et par andre dekorasjoner i tillegg til byen. 

Det ble en pepperkake- lykt med gule, rosa og grønne vindu. Hadde i hovedsak bare tenkt å ha gule, men hadde ikke nok gule sukkertøy, så dermed måtte jeg improvisere, men jeg syns det ble veldig fint med litt forskjellige farger. 



Også en stjernekrans av kun pepperkake, melisglasur, glitter og sølvstøv, 100% spiselig (sett bortsett fra opphengssnoren og stjernen og konglen i midten). 




Også et tre av stjerner i forskjellige størrelser, også absolutt spiselig. 



Og til slutt noen nye bilder av byen min. Coca cola bilen er den samme som i fjor, men selve lastebilen (ikke hengeren) er av pepperkake vi bakte i 2017, så den har holdt seg noen år. Den hadde dessverre fått punktert to dekk denne gangen, så den blir nok sendt til vrakpant etter dette året. 







1 kommentar:

  1. Så mye fint her 😍
    Like alt sammen godt, og enig i at det va fint med flere farga på den første der ^^
    Synes det e så stilig utstilt også i den glassdelen på kommoden 😍

    SvarSlett