25. des. 2020

Adventskalender 2020 Luke 21 - 24

Da var alle lukene i adventskalenderen åpnet, og vi har i alle fall kommet oss vellykket gjennom en fin julefeiring med god mat, og gode mennesker (men ikke for mange etter restriksjonene, vel og merke).

Her er kalenderlukene 21 til 24.



Fra Viveka til meg: 


Luke 21: Hjemmelaget såpestykker (4)
Luke 22: Modelsown Enchanted øyeskyggepalett (3)
Luke 23: Bamsefigur (2)
Luke 24: T- skjorte med julemotiv (Owl I want for Christmas is you) (1)

Kjempevanskelig å rangere disse, fordi jeg likte alle veldig godt. Er jo kjempekoselig med hjemmelagde ting, men såpestykkene endte som nr 4, fordi de mest sannsynlig kommer til å bli liggende ganske lenge før jeg får bruk for dem, kan jo tross alt bare bruke en om gangen, også er det greit å bruke opp andre såper som jeg har begynt å bruke først.
T-skjorta og bamsefiguren var så utrolig søte begge to, så de var vanskelig å velge mellom, og øyeskyggepalettet var og kjempefint, men jeg blir sikkert ikke å bruke det så ofte, fordi jeg sminker meg jo lite for tiden. 




Fra meg til Viveka:


Luke 21: Havfruefigur (2)
Luke 22: Heklet sjøhest (3)
Luke 23: Heklet havfrue (1)
Luke 24: Makeup organizer (4)

Sjøhesten og havfruefiguren har jeg selv, og har tenkt å hekle en slik havfrue (luke 23) til meg selv og etterhvert, men heklet havfrue kom som nr 1 mye fordi det var veldig mye arbeid med den. Men var veldig usikker på rangeringen her og. 



Også fra Depend- kalenderen:



Luke 21: Glitter
Luke 22: Neglelakk
Luke 23: Shimmer
Luke 24: Øyeskygge

1 kommentar:

  1. Mye fint i disse siste lukene ^^ Likte godt alt vi fikk begge to!
    Blir nok litt forskjellig rekkefølge på favorittan våre da tror æ xD

    Fine ting i kalenderen også ^^

    SvarSlett