2. mars 2011

Oslo bytur!

I dag var jeg og Viveka inni Oslo sentrum og ja... Såklart ble det shopping. Egentlig litt for mye... Men sånn går det når man akkurat har fått penger inn på konto og ser masse fine ting! Synd og skam...

Føler jeg har brukt litt for mye penger i dag. Ikke bra!
Her er iallefall tinga jeg har kjøpt i dag.

Korsett-topp, originalpris 399,- Prisen på akkurat denne var 249,- (Tror det er fordi den var litt ødelagt), også var det allerede 30% på den i tillegg... Ergo betalte jeg kun 174, 50,- for denne lekre saken! Fra Bodymap, Arkaden. Var det første jeg så da jeg kom inn og forelsket meg i den!

Håndjern 149,- fra Kondomeriet, Karl Johans gate.


Glittersett 15stk 139,-
Glittersett sylindere 38,-
Swarovski stener, sort og blank 79,- pr stk.

Alt fra Panduro.

Dark blood, teaterblod 60,-
Clear Latex 55,-
Colorless face powder 59,-


Fra Visage, Youngsgate 11.


Falske vipper (blå) 85,-
Falske vipper (svart) 69,-
Øyevippelim 65,-

Fra Visage, Youngsgate 11.



































Sminkekost nr 4 30,-
Sminkekost nr 6 60,-
Vippe/brynskost 5,-


Fra Visage, Youngsgate 11.


Kost 19,50,-
Smokey eye brush 19,50,-
Make up Sponge 19,50,-


Fra H&M, Oslo City.


Swarovski crystals "Strazz bubbelgum" 110,-


Make Up Store, Byporten.
























Eau de Toilette "So Sinful" 99,-


Fra Lindex, Oslo City.


Jeg fikk parfymen "So... Kiss Me" i bursdagsgave da jeg fylte 9 eller 10 år og har elsket parfymen siden da. Jeg kjøpte meg ny sånn for ca 2 år siden, og etter det har jeg ikke funnet den igjen. Nå har jeg funnet denne, som er samme serie og lukter omtrent det samme som den jeg hadde for 2 år siden. Da måtte jeg bare slå til!

Så kjøpte jeg et par ting for Viveka i tillegg... Øyeskygge Primer, Parfyme, Hårblekning og rød hårfarge. Jeg er snill! Haha...

Sånn her så sminken min ut i dag da... Fikk ingen spesielt bra bilder av det, men...

Så legger jeg ut noen bilder fra selve byturen. Vi var f.eks på Burgerking å spiste... (Ja, uff da...)

Joda, bra tilbud.. Men jævlig dårlig formulering...

Jeg ble svimmel av å se opp på dette! Måtte såklart ta bilde...

Så var vi inne på en japansk butikk på Arkaden også i dag og der var disse to skumle/søte tingene... Måtte filme de!



Sånn... Det var dagen min. Jeg har så sykt lyst til å gjøre ordne noe kul sminke nå. Har fått masse ideer bare i dag, fordi jeg har kjøpt en del ny sminke i dag... Må få gjort noe i morgen, altså! Da skal jeg bruke Viveka som sminkemodell igjen! Basta!

Hva syns du om innkjøpene?
Hva syns du om bildene og videoen?

Hva har du gjort i dag?


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Kooooselig i byen med deg! :D
    Jeg likte egentlig alt du kjøpte jeg.. Tenk at det var DU som kjøpte no klær på Bodymap og ikke jeg, er jo nesten trist. :( xD
    Men den korsetttoppen var skikkelig fin! :D
    Også likte jeg skikkelig godt øyevippene du kjøpte. Og parfymen lukta sykt godt, hvertfall etter det jeg kunne lukte med ganske tett nese.. hahaha. xD

    SØTE TING PÅ NEO TOKYO! :D:D Koselig kattunge. :D xD

    Vi ser crazy ut på bildene. Det vil si, jeg ser crazy ut hvertfall på det andre bildet av meg. :P Kooooselig!

    SvarSlett
  2. Og jaaa, tusen takk for tingene du kjøpte til meg. Snill Lynn! :D <3

    SvarSlett
  3. Jaaaa.. Koselig! :D Haha, ja.. Bodymap er mer din type butikk, men jeg liker jo korsetter og de har faktisk veldig mye kule skjørt og genrelt en kul butikk så :D Korsett er alltid ting som fanger oppmerksomheten min så :D elsker det :D likte øyevippene selv, gleder meg sykt til å finne på no kul sminke med de blå!
    Jaaa, parfymen er sykt god. Har elska den helt siden jeg var 9-10 år liksom.. og har huska lukta alle årene, og savna den :P Så det sier jo litt... xD

    SvarSlett
  4. I know, korsett er digg! :D
    Mm.. Blir gøy å se sminkeresultatet! ^^

    Haha, jaa.. VIL HA SÅNN! *__* xD

    SvarSlett