1. mars 2011

Bursdags Sminke-look

Hadde jo som sagt bursdag i dag, og dagen skal jo egentlig være god. Joda, den har vært helt ok, men samtidig litt/veldig frustrerende på visse områder. Men men... Har nesten ikke gjort noe i dag heller, det er det verste.

Jeg og Viveka skulle dra ut, så vi gikk opp til bussen. Så satt vi å venta i sånn 3-5 min. Og plutselig kom bussen og hadde full fart, så den kjørte rett forbi... Da ble jeg skikkelig sur. Bussjåførene skal sakne ned farten ved innkjørselen, siden man ikke ser om det er folk på busstoppet før man er ved innkjørselen... Men han her gjorde ikke det. Så vi mista bussen, selvom vi var der.. Og måtte vente en hel time på neste. Skikkelig frustrerende.
Vi gadd ikke gå hjem til meg igjen heller, fordi det er langt å gå...

Well, anyways. Siden jeg hadde bursdag ordnet jeg en Make-up look. Det skulle forestille noe fyrverkeri. Syns igrunn det ble ganske kult! Dette har jeg gått med i hele dag.

Haha... Kattunge- bilde. :)























Alle disse bildene tok vi mens vi ventet på bussen i en time. For å få tiden til å gå... Vi filmet også, bare masse teit bullshit, men likevel morsomt. Så jeg la det ut....





Har en komisk film til med meg og Viveka... Bortsett fra det bare er stemmene våre da.. Den er gammel da, tror det var 2009. Men tror aldri jeg har lagt den ut på bloggen... Så jeg gjør det i samme slengen.




Hva syns du om sminken?
Hva syns du om bildene?

Hvilket likte du best?
Hva syns du om videoene og hvilken likte du best?


- Lynn Helen

10 kommentarer:

  1. Fiiiin sminke! :D <3
    Likte best 2, 4 og 5. :) Også er du jo kjempesøt på kattunge-bildet da! :D

    Og når det gjelder videoene blir jeg jo nesten flau over meg selv og hvor teite vi er, men ler like godt hver gang jeg ser dem uansett. xD Er koselige, gøye minner! <3

    SvarSlett
  2. Jaaaa :D
    Ja, blir flau jeg også, men det er jo gøy forde. Haha xD Kan vel ikke forvente noe annet enn stygge kommentarer når jeg legger ut sånne vidoer, men... Jaja xD
    Thats life.... xD

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Bilmesterskap i spruting, haha.. xD
    Man skulle ha sett litt mer. Så komisk når bussen stoppa.
    Men så slemme dere var med meg, ikke bare at dere bråka inne hos meg, men at dere filma meg når jeg så ut som en ostekake :P

    SvarSlett
  10. PS! For et bilde av Viveka med røyken o_O :p

    SvarSlett