30. mars 2011

La skjebnen i Facebook's hender + innkjøp

Hei hei! Tenkte å fortelle litt om dagen min i dag.
For å gjøre det kort...

I går på treninga ble vi satt sammen i par og lagde en liten slow-koreografi sammen... Grunnen til det er at det skal være konkurranse slow dobbel på påskecupen (19 April). Treneren syntes jeg og henne jeg danset med var like og at vi skulle delta. Jeg satte tanken på det.. Og fikk lyst til å delta både i singel, slow OG slow dobbel.

Men jeg klarte ikke bestemme meg helt, derfor satte jeg skjebnen i facebook's hender...

Så på det meste var det 59 liker... Huff da. Som du ser på kommentarene var jeg vrang! Haha! :) Men it's final then... De snille facebook-vennene mine har bestemt at jeg skal delta på påskecupen! Jippi! :)
.. Joda, jeg gleder meg... litt.

Men over til noe annet...

Har handlet litt i dag, som jeg tenkte jeg kunne vise dere! :)

Refreshing cleansing wipes, fra Nivea 44,50,-
Cosmetic sticks 24,50,-
Foundation kost 49,50
Perfect Coverstick (concealer), fra IsaDora 109,-


Alt fra Lindex


Hovedsakelig skulle jeg bare kjøpe noen øreplugger, headset, fordi det andre begynner å gå til somewhere unknown!

Skullcandy In-ear 149,- Fra Lefdal


Så hadde jeg fått to pakker i posten i dag, som jeg bestilte billig!

Idol-white, for å få tennene hvitere! Skal påføres to ganger om dagen! Betalte bare 49,- i frakt for startpakke. Startet egentlig et abonnement på de da jeg kjøpte den, men jeg skal avslutte det, for tenkte bare å prøve en gang. Jeg har jo ganske hvite tenner fra før, så det er egentlig ikke nødvendig for meg.

88 Color Eye Shadow Palette, fra Makeup Mekka. Betalte totalt 128,- med frakt. Var på tilbud fordi dem hadde tydeligvis fått inn feil palett på lager, så de ville ha dem ut! Lucky me!

Trykk på linken for å sikre deg en billig du og! :)

Vel, jeg tror det var det.

Hva syns du om fb-statusen min, syns du jeg skal delta på Påskecup?
Hva syns du om innkjøpene?
Har du prøvd Idol-white?

9 kommentarer:

  1. Altså , unnskyld meg, hvorfor har du fjerna min kommentar du på det facebook innlegget? :P

    SvarSlett
  2. Ja, du burde delta, og nå MÅ du det også! Jippi! :D
    Gleder meg til å se bilder/film fra det!!!!!

    Og innkjøpe var bra. Heldig som kjøpte sånn billig palette. Vil også ha. :P
    Og ble litt intressert i den Idol-white saken. ;P

    SvarSlett
  3. Hihii, jeg kom meeed :D Bra du skal være med da !! Hadde blitt kjempeglad om du så på bloggen min <3<3

    SvarSlett
  4. for og være helt ærlig så syntes jeg det var en UTROLIG teit måte å finne ut om du skal delta på påskecupen eller ikke :P . det burde ikke være noe som så og så mange på facebook må like for at du skal delta. men det burde være noe du føler deg 100% klar for selv, og selv har LYST til. noe som det ikke helt ser ut som du har på det du skriver i statusen... mener ikke å være frekk ellernoe da håper du skjønner det :) . bare sier det jeg mener! :)
    men slow dobbel hadde jeg nok meldt meg på uansett hvis dere føler dere gode nok og du føler deg klar for det, må være utrolig stilig og det er ikke ofte det er på konkurranser! :)
    men det med at du skal ha så og så mange likes om du skal delta blir bare dumt :p mener nå jeg.

    fine innkjøp, DIGGER den der makeuppaletten :D
    har aldri prøvd den idol white, er veldig skeptisk til sånnt. hehe

    SvarSlett
  5. - SKREV EGENTLIG DENNE KOMMENTAREN DEN 30 MARS, MEN DEN BLE AV EN ELLER ANNEN RAR GRUNN IKKE PUBLISERT...

    Takk for kommentarer! :)
    Ja, klart Kjersti at jeg skal se på bloggen din, men ikke akkurat nå :)

    Anonym; Greit at du sier det du mener, men hadde satt pris på om du skrev det på en litt diskre måte så jeg ikke tar det frekt.. :P

    Men uansett, jeg synes det er en grei måte å gjøre det på hvis man ikke er helt enig med seg selv. Jeg sto sånn 50/50 til at jeg skulle delta eller ikke, for jeg hadde litt lyst som samtidig ikke. Derfor gjorde jeg det sånn at andre kunne avgjøre det for meg, see? :) Hadde jeg fått under 35 liker, så greit, da hadde jeg ikke deltatt - med mindre jeg virkelig følte for å gjøre det likevel. Men nå skal jeg det fordi over 35 likte den.
    Synes det en helt grei måte å avgjøre det på, enkelt og greit :P Så slipper jeg å tenke på det selv :P

    Men ja, folk får ha sine egne meninger! :P

    Prøvde den idol-white tingen, men jeg kan ikke se så mye forbedring, men det kan nok tenkes det er fordi jeg egentlig ikke kan få no særlig hvitere tenner enn jeg allerede har.. Jeg trenger det igrunn ikke. Tennene mine er naturlig hvite.. Men jeg bestilte det egentlig bare for å teste det en gang og thats it :P

    SvarSlett
  6. kom du på sisteplass på både slow og singel når du var med sist konkurranse?

    jeg fikk også lyst åp hvitere tenner :D skriv det på bloggen om den funker eller ikke da :)

    SvarSlett
  7. Jaaa, det stemmer. Kom til semifinale i slow og kom på delt sisteplass..
    Men jeg er fornøyd med det siden det er første gang noensinne at jeg danser slow :)

    Jeg vil ikke anbefale den tannblekningen der, hvis du allerede har veldig hvite tenner fra før. Den er iallefall ikke effektiv! Har ikke funka no særlig for meg :P

    SvarSlett
  8. Heidu :)
    Jeg har også bestilt idol-white, men jeg finner ikke ut hvordan man skal avslutte abonnementet.. Kunne du hjulpet meg? :)

    SvarSlett
  9. Anonym; Jaaa, såklart :)
    Jeg sendte dem en mail på denne adressen;

    post@healthzone.biz

    Det jeg skrev til dem var følgende

    "Hei!

    Jeg bestilte velkomstpakken på Idol-White forrige uke. Jeg har nå betalt regningen på 49,00,- og er klar over at jeg startet et abonnement når jeg bestilte.

    Men dette abonnementet vil jeg nå avslutte!


    VIKTIG: Jeg vil gjerne ha en bekreftelse pr e-post om at abonnementet er avsluttet!


    Hilsen... "

    Jeg skrev det på både norsk og engelsk i samme mail, så det er lurt å gjøre, siden dette faktsik er i utlandet. Så skrev jeg kundenummeret mitt i parantes bak navnet (det finner du på fakturaen).

    Håper dette var til hjelp :)

    SvarSlett