20. mars 2011

Vårcupen 2011 - Film og bilder

Heeeisann!
Da var Vårcupen for i år over!
Jeg og Thomas var i Skedsmohallen i omtrent 10 timer i går, fotograferte masse og filmet alle dobbel- og freestyle-spottene!

Selv filmet jeg små deler av slow-spottene som jeg skal bruke i en liten film :)

Jeg og Thomas skulle lage en film sammen fra Vårcupen, men siden datan min har svikta helt nå, så fikk jeg ikke redigert noenting. Ergo får Thomas all credsen for denne filmen.




Og som sagt tok vi masse bilder i går, så her kommer noen av mine favoritter :) Jeg fikk mest vellykkede bilder i slow da...

Flinke Emilie, som går på Studio1 sammen med meg :)
Jeg ble overrasket (og misunnelig) når jeg så at hun hadde puttet inn bakoverbroen i slowen sin allerede - og jeg fikk det til før henne.
Men jeg tør ikke før det 100% sikkert at jeg får det til hver gang, for det er det ikke enda. Får det vel til sånn 70-80% av gangene jeg prøver da, men...


Flinke Rebekka! - Fra Studio1 :)
Nydelige og superflinke Katrine - med nydelig drakt! Fikk 1 plass i Slow i går! Gratulerer, igjen! :)
Flink og søt Studio1-er jente! :)





















Enda en søt studio1 jente! Går på kurs sammen med henne og prata med henne et par ganger der, og i går på konkurransen - men vet ikke hva hun heter.
Sandra var original i går med helt blå sminke! :)
Superflinke jenter fra Studio1! :)
Heftig bilde! Digger det.





















Pernille fra Studio1 - hun er helt inzane!
Hannah, fra Studio1 :)
Tora! - Fra Enjoy :)
Superflinke og nydelig Julie - fra Evolution! Jeg digger henne og dansingen hennes!
Tora! :)
Sånn... Ja, det ble veldig mange fant jeg ut, men håper ikke det gjør noe? :)

Så vil jeg si at Evolution Sarpsborg Danseklubb - gjorde en super jobb med arrangementet der borte i går! Stemninga stod i taket og Jarle, som var 'speaker' gjorde også en superjobb. Han hadde humor i det han sa og satte i gang publikum! :)

____________________________________________________

Så til slutt vil jeg bare si og ikke minst advare om - at det kan bli lite blogging fra meg i nærmeste framtid i kanskje 1-2 uker, nettopp pc-en har dødd!

Men men... Ingenting å gjøre med det før jeg får tak i ny pc eller i beste fall MAC!

Så...
Hva synes du om videoen?
Hva synes du om bildene?
Hvilke bilder likte du best?



- Lynn Helen

7 kommentarer:

  1. eeeeeeeeeeeeeh... Emilie har hatt broovergang i slowen sin siden åpningscupen 2010 ellerno? hun har kunnet det siden sommeren? ...

    SvarSlett
  2. Anonym: Nei, Emilie lærte det litt før jul.. Like etter meg...
    Jeg går på samme kurs som henne og var til stede når hun trente på det OG når hun fikk det til alene for første gang. :P
    Hun var så glad at hun hoppet og skrek.. :P

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Du har blitt veldig flink til det. Men hvor er det du snakket om som du hadde redigert så bra? xD

    SvarSlett
  4. Syns det du tok av meg i slow var veldig fint også jeg....

    - Silje Marie Juliussen :)

    SvarSlett
  5. hei lynn <3 jeg klarte kanskje broovergang etter deg.. men du klarer det ikke hver gang og da er det litt annerledes, ikke sant? og du var ikke der første gang jeg klarte det, jeg klarte det nemlig hjemme i huset mitt...
    jeg skrek ikke og hoppet på treninga:)
    btw fine bilder:)
    hilsen emilie<3

    SvarSlett
  6. Haha, ok... Husker iallefall at du trente på det på studio1 mens jeg var der og du sa "jeg skal klare det alene en gang før vi drar", mens moren din? var der. Og når du klarte det, så hoppet du iallefall :P jeg så at du var glad :P

    SvarSlett
  7. lynn da.. man skriker ikke når man klarer broovergang, det er nok litt overdrivelse, men uansett, hvis hun hoppet og "skrek" var det nok bare tull siden moren var der? :P

    SvarSlett