5. juni 2011

Sykling, svømming og turning; Bilder og filmer

Hallais!
I går gjorde jeg ting jeg vanligvis ikke ville gjort. For det første så sykla jeg. Misforstå meg rett, jeg elsker å sykle, men jeg har egentlig ingen sykkel, så jeg brukte pappa sin. Den var god den, bortsett fra setet på den som var helt ufattelig vondt!

Jeg tok i alle fall først bussen til butikken for å hente en pakke på postkontoret. Det som var i pakken var altså dette;

Trykk på bildene for å se større!

Hector Barbossa pendant. Min foreløpig siste bestilling til pirat-samlingen min.

Deretter syklet jeg videre til Lillestrøm og Nebbursvollen. Tok en liten vlogg derfra, som dere kan se hvis dere vil. Det er dårlig lyd, så jeg la på tekst av det jeg sa, i alle fall av det jeg hørte selv...



Jeg var der i ca 2 timer, og da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg så ut som en hummer...


SOLBRENT, på ryggen og armene (og litt i ansiktet). Sånn går det når man ikke bruker solkrem :) Eller, det går vel sånn uansett om man bruker det eller ikke, når jeg tenker meg om...

Jeg sykla deretter til Bussterminalen og tok bussen til Lørenskog for å trene. Vi hadde ikke trener i dag, så vi var 4-5 stk der som hadde egentrening. Jeg holdt på en halvtime lenger når de andre gikk, og filma. Det var en ordentlig, skikkelig god trening, som jeg ble i godt humør av.. Og jeg ga meg ikke. Fortsatte å gjorde ting i ett, pusta og pesa verre, sliten, varm og så og si helt utmatta. Vanligvis når jeg er sånn som det, da gir jeg meg.

Men i dag fikk jeg til en ting, som jeg ikke engang prøvde på, og bare "Åja, kan jeg det også?". Også fikk jeg endelig til framover bro-overgang alene :)

So, har alt på film. Enjoy! :)



Jeg blir enda i godt humør av å se filmen. Noen deler tok jeg med fordi jeg synes de var komiske. F.eks der mattene sklir fra hverandre, og når jeg detter og blir liggende.

Må bare si at; Jeg elsker å turne!

Etter å ha trent i 1,5 timer, sykla jeg faktisk fra Lørenskog til Lillestrøm for så og ta bussen hjem.

Haha, likte egentlig dette bildet ganske godt! Kan du se meg?

Dagen min gikk altså på masse sykling, svømming og trening/turning. Ordentlig aktiv dag, det liker jeg! :)

Hva har du gjort?
Hva syns du om videoene og bildene?
Liker du å turne?

5 kommentarer:

  1. Åååeh, så koselig ut med badinga! :D Jeg liker jo egentlig ikke å bade, men basseng er jo greit nok. :D Så uansett koselig ut med det varme være.. 25 grader? MISUNNE! :(

    Og jeg fikk ikke sett videoen! BLÆÆÆ! :(
    Det stod bare "Videoen omfatter innhold fra SME som har blokkert den i landet ditt, på grunnlag av opphavsrett" Wtf???? :(

    Ellers var det bilbildet kult, så deg ikke med en gang, måtte stirre litt på bildet xD

    Og jeg liker hvertfall å være i fysisk aktivitet.. Ri, danse osv. :D

    SvarSlett
  2. Og ja, jeg digget smykke også! :D Pirat-ting er awesome!

    SvarSlett
  3. Så helt til slutt fikk jeg da sett filmen. :D Og synes du er flink! Vil også lære meg å stå på hendene og sånne ting! Det ser gøy ut! :D

    Jeg skjønte ikke helt hvilke ting du mente du plutselig hadde fått til, synes jeg har sett alt dette før xD Men iallefall er du fliiink! :D

    SvarSlett
  4. Takk! jaaa, det er gøy! :D

    Ok, du har sikkert sett mye av det før, men jeg skal fortelle hva jeg plutselig fikk til; Der jeg sto på henda, (eller på albuene da) i starten, og gikk over i bru og reiste meg opp igjen. Det med å stå sånn og gå ned i bru derfra er greit, men ikke den delen med å reise seg opp xD Så da jeg fikk til det prøvde jeg det flere ganger, og da tenkte jeg at da måtte jeg jo prøve framover bro-overgang (omtrent det samme, bortsett fra at jeg ikke har albuene i gulvet), og da klarte jeg å reise meg opp fra det også :D JIPPI! Glad Lynn! :D

    SvarSlett