27. apr. 2011

Vårkveld - bilder

Jeg ville bare slenge ut noen bilder jeg og Connie tok på onsdag. Skriver hvem som har tatt bildene under bildet! :) - Selvom det på en måte kan være logisk hvem som har tatt dem...

Foto: Connie Iren Brenna

Foto: Connie Iren Brenna

 Foto: Connie Iren Brenna

 Foto: Connie Iren Brenna

 Foto: Connie Iren Brenna





















 Foto: Lynn Helen Brenna
























Foto: Lynn Helen Brenna

  






















Foto: Lynn Helen Brenna

 Foto: Connie Iren Brenna

 Foto: Connie Iren Brenna

 Foto: Pappa























Foto: Pappa

 Foto: Pappa























Foto: Pappa



Haha, jeg synes dette bildet er komisk!
Foto: Lynn Helen Brenna























Liker fargene i dette bildet!
Foto: Pappa



Men det var også det!

Hva synes du om bildene?
Hvilket likte du best?

- Lynn Helen
 

6 kommentarer:

  1. Fine bilder! :D, likte fargene :)

    SvarSlett
  2. Orker ikke svare detaljert nå, men jeg likte IKKE det bildet her i det hele tatt: http://4.bp.blogspot.com/-o3K_zsI-J3g/TbgVck0zZNI/AAAAAAAACK4/sYiwDhccV9M/s1600/CIMG3259.JPG

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!
    Likte best nr 5, 6, 9 og 11. Og det siste var kuult! :D

    SvarSlett
  4. Samoht: Thank youuu! :)

    Connie: Ååh, jeg skjønner ikke at du er så kritisk til bilder av deg selv! xD Jeg syns du var fin på det bildet jeg.. og jeg syns ikke du ser rar ut på bilder som du sier selv. Ja, du ser kanskje rar ut på noen, men da er det bare på en komisk og morsom måte, ikke stygg måte xD Det er jo bare morsomt :P

    Viveka: Takk! :D Jeg likte det siste selv, digga fargene. hihi :D Men du glemte å si at du likte bilde 4, for du "likte" det på facebook (profilbildet mitt)! HAH! xD

    SvarSlett
  5. Enig med Lynn, Connie. Det bildet du sa du ikke likte var det jo ingenting galt med...? Du var jo fin på det. Synes også du er altfor kritisk til bilder av deg, men det er jeg egnetlig selv også så kan jo skjønne det. :P

    Og ja, jeg likte nr 4 også, hahah. xD

    SvarSlett
  6. Har jeg virkelig tatt bilde nr 5? Det var jo så bra o_O Hahaha...

    Uansett. Det bildet av meg, er direkte stygt, og nå skal jeg fortelle hvorfor xD
    For det første har jeg en merkelig positur, som gjør at jeg ser skjev ut i bena. Jeg har ett skikkelig barnslig ansiktsuttrykk, ser lubben ut og håret er flatt. Jeg er dønn seriøs. Men mange kule bilder her ellers :D

    SvarSlett