22. feb. 2018

Metallic Mysteries

Fikk hele to pakker i posten i går, fra ingen ringere enn Kicks! En av favorittene selvfølgelig!

Grunnen til at jeg fikk to var at jeg hovedsakelig ville bestille et palett med kampanjekode, så fant jeg en ting til jeg likegjerne kunne bestille ny av i og med at den jeg har nærmer seg tom. Det kjipe var at jeg ikke kunne kombinere kampanjekoden med et produkt som allerede var kampanje på, derfor ble det to bestillinger.



Dette palettet fra Linda Hallberg (Metallic Mysteries) var det jeg hovedsakelig ville ha, så dette ble en tidlig bursdagspresang fra min kjære. 




Også ny av denne foundation, som er blitt en favoritt. 

Var også en liten tur på besøk hos Viveka i går, og tok med noen ting til henne som hun skulle kjøpe/få hos meg, og jeg fikk med meg noen ting fra henne og.


Veldig stilige sko som jeg egentlig har tenkt tanken på å kjøpe selv, men aldri gjort. Tok disse i bytte mot noe hun skulle kjøpe hos meg.



En personlig kopp med bilder av oss, som Viveka hadde bestilt en gang som en bursdagsgave til meg tidligere. 


Også to gaveposer med årets bursdagspresanger, som jeg skal ta med meg til Spania på søndag. 
Ja, noe som jeg har glemt å nevne - vi skal til Alicante og være noen dager! Så i år blir jeg å feire bursdagen min i et fremmed land. 

2 kommentarer:

  1. Linda Hallberg-palettet vil æ også kjøpe en gang :D det e fint ^^

    Skoan e stilige da, vi får prøve å gå med dem samtidig en gang (æ med de grønne og du med de ) ^^

    Håpe du like gavan :D

    SvarSlett
  2. Ja det er fint. Gleder meg til å teste det ^^

    Ja, det kan vi :D

    Gjør jeg sikkert. Blir spennende å åpne ^^

    SvarSlett