15. feb. 2018

Makeup look: Dramatic Valentine

God kveld!

Lenge siden jeg har blogget og lenge siden jeg har ordna noe sminkelook, så nå syns jeg det var på høy tid med begge deler.

Grunnen til at det har vært lite de siste ukene er fordi det har vært fullt kjør med flytting, og alle som noen gang har flyttet fra et hus til et annet vet hvilke ting det innebærer og hvor tidkrevende dette kan være.

Til tross for at jeg egentlig har viktigere ting å foreta meg, så valgte jeg uansett å sette meg ned foran speilet i går. Siden det trossalt var valentinsdag i går, så ble det selvfølgelig benyttet som tema.







Productlist:

Base:

Bobbi Brown Skin Foundation Stick - Alabaster.
Glominerals Pressed Base - Natural Fair.
Glominerals Globlush - Spice Berry.
Linda Hallberg Cosmetics:
- Infinity Palette - Cigar.
- Enchanted Secrets Palette - Zephyr.
Anastasia Moonchild Glow kit - Pink Heart.

Eyes:

Mary Kay Eye Primer.
Storybook Cosmetics Wizardry and Witchcraft Palette - Spellbook.
Linda Hallberg Cosmetics Infinity Palette - Fornax.
Urban Decay Moondust Palette - Element.
Makeup Mekka
Water Resistant Eyeliner Pencil - Brown.
- The Brow Wow Pencil - Light Brown.
- Long Lasting Brown Tint - Light Brown.
- Brows on Fleek Pencil - Ash.
NYX Vivid Brights - Vivid Fire.
YSL Vinyl Couture Mascara - 6 / I'm the Madness og 7 / I'm the Storm.

Lips:

LimeCrime Diamond Crushers - Cleopatra.

2 kommentarer:

  1. Den va stilig ^^ likte spesielt det hjertet på høyresida av ansiktet (venstre på bildan da xD) ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Gikk opp for meg etterpå at jeg egentlig skulle hatt det hjertet på andre siden av ansiktet pga luggen :P

      Slett