22. feb. 2018

Makeup look: Joy

Satt meg ned med mine trofaste sminkekoster i går kveld og skapte en look. Ville bruke noe av det nye jeg hadde fått, så her er resultat av det.

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om denne, ble ikke helt fornøyd..






Productlist:

Base:

Smashbox Photo Finish Primer Oil.
Bobbi Brown Skin Foundation Stick - Alabaster.
Glominerals 
- Pressed Base - Natural Fair.
- Globlush - Sunset, Bare og Sweet.
Makeup Mekka Duo Powder Contour Palette.
Anastasia Glowkit Gleam - Starburst.

Eyes:

NYX 
- Vivid Brights Eyeliner - Fire, Envy og Halo.
- Jumbo Eye Pencil - 604/Milk
bareMinerals Lash Domination Mascara - Intense Black.
Makeup Mekka
- The Brow Wow Pencil - Light Brown.
- Long Lasting Brow Tint - Light Brown.

Lips:

Linda Hallberg Cosmetics Mood Crayons - Happy Mood.
NYX Vivid Brights Eyeliner - Fire og Envy.
Modelsown Holochrome Lipgloss - Moon Light.

4 kommentarer:

  1. Den va stilig :D like sånne fargerike, kreative looks :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D
      Ja, jeg og, men har ikke blitt så mye av det i det siste :P

      Slett
  2. Veldig kreativt og stilig :-D

    SvarSlett