19. feb. 2018

NYX og Make Up Store- goder

Fikk noen pakker i posten i slutten av forrige uke. Alltid like spennende og kjekt med pakker i posten, og gleder meg spesielt når det er snakk om sminke av en eller annen grunn til tross for at det ikke alltid er like spennende ting jeg venter på.


4 nye eyelinere i spennende farger. Dette er NYX Vivid Brights (fra venstre) i fargene:
Envy, Violet, Halo, Sapphire.



Den rød bestilte jeg en gang tidligere før jul og likte den veldig godt, derfor bestemte jeg meg for å kjøpe noen flere farger. Her er swatches på alle 5. 


Envy, Violet, Halo, Sapphire, Fire.

Kjøpte også to produkter fra Make Up Store. 
Dette er Mixing Liquid - som jeg bestilte ny av i og med at den jeg hadde var bortimot tom, mye grunnet at en del hadde lekket ut.
Og Cake Eyeliner i klassisk svart - som alltid har vært favoritt lineren min, og den jeg hadde var gammel og tørr.




2 kommentarer:

  1. Masse fine ting ^^
    Likte alle lineran :D må kjøpe sånne senere ^^

    Sånn mixing liquid har æ også et sted, finn den vel når æ får pakka opp sminketing xD men den kan jo være gammel og dårlig for alt æ vet :p men tror aldri æ har brukt den faktisk så isåfall kan den vel brukes.. :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, linerene er veldig fine ^^

      Mixing Liquiden er ganske kjekk til flere ting, men har ikke brukt det så ofte selv faktisk :P

      Slett