2. mars 2018

Delphie & Korali Mermaid Brushes og Hover Board Replica

God fredagskveld!

I dag fikk jeg hentet en pakke fra Unicorn Cosmetics, som jeg har gledet meg til! Den har antakelig kommet tidligere denne uken, men jeg kom hjem sent i går kveld etter å ha vært noen dager i Alicante. Vil komme noen innlegg fra turen i løpet av den kommende uken.


Det jeg fikk var to av disse vakre havfrue- sminkekostene. Dette er to av et sett på fire. Usikker på om jeg blir å bestille flere av dem, da de sansynligvis bare blir liggende som samleobjekt uten å bli brukt. Kjøpte de som er mest sansynlig at jeg blir å bruke.

Kunne nesten ikke unnvære å kjøpe de, som den overengasjerte havfrue-sjelen jeg er. Jeg har alltid vært overfascinert og interessert i havfruer og alltid hatt en liten drøm å være en selv.. Så da jeg for lenge siden så bilder av disse kostene, før de var laget tenkte jeg at disse måtte jeg ha i samlingen.


Venstre: Delphie blusher and bronzer brush.
Høyre: Korali powder brush.



Gleder meg til å teste dem ut!

Fikk også hentet en pakke fra lootcrate i dag, som vi hadde glemt at vi hadde bestilt. Hadde bare bestilt et par småting, hvor en av de var en replica jeg gjerne ville ha.



Regner med alle kjenner igjen Hover Boardet fra Back to the future. De filmene har jeg igrunn alltid siden første gang jeg så dem vært storfan av. 

1 kommentar:

  1. De kostan e kjempefine :D like alle fire ^^ Har bare prøvd highlighterkosten hittils og like den godt iallefall ^^

    Kul den Hover board-replican også ^^

    SvarSlett