16. mars 2018

Heklet; The Sleepy Fox

For noen uker siden fant jeg hekleoppskrift på en søt rev som jeg fant ut jeg ville prøve meg på. Den første lagde jeg ferdig på onsdag, og den var tilegnet Viveka siden hun er så glad i rever, og den fikk hun i går. Har nylig begynt på en til til meg selv.


Jeg syns ikke den ble like fin som den på oppskriften, men det skal godt gjøres når vedkommende som har skapt oppskriften og lagd disse har flere års trening. Så vil uansett si at jeg er fornøyd med resultatet. 

4 kommentarer:

  1. Synes den e kjempesøt :D likte den godt ^^ og likte som sagt plasseringa av øyan bedre på din :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Og koselig å høre ^^ Takk

      Slett
  2. Syntes denne ble kjempesøt :3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Syns den er veldig søt, selv ^^

      Slett