12. apr. 2018

Hekleguru

God ettermiddag!

Er jo faktisk bortimot en måned siden jeg blogget sist. Har vært ganske opptatt den siste måneden, og i tillegg vært noen uker på Toten. Når jeg er der blir det som kjent lite blogging.

Men har i alle fall fått heklet litt. Nå holder jeg på med en duk, som jeg har holdt på med nå i over to uker, og gjenstår enda litt. Det er en annen type hekling enn jeg har holdt på med tidligere. Har blitt litt lei av den, så har tatt litt pauser fra den og holdt på med andre små ting i mellomtiden.

Blant annet enda en Sleepy Fox til meg selv. På Viveka sin brukte jeg tre farger, men på min har jeg brukt fire farger i og med at jeg hadde litt garnrester etter hennes, så da brukte jeg resten på min og prøvde på en gradient effekt mellom fargene.




Så har jeg heklet en liten brikke på ca 20 cm i diameter og søte små sjøstjerner i flerfarget garn - som jeg hadde en plan med, som skal jeg vise i et senere innlegg. 



3 kommentarer:

  1. Like revan, de e fine :D
    Og sjøstjernen va også fine ^^ blir spennende å se ka du skal bruke dem til! Har en idé (ønske) xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Liker og revene ^^

      Begynte på bildene til det innlegget jeg snakka om, men fullførte det aldri. Skal prøve å gjøre det i kveld eller i morgen :P Men ønske? xD

      Slett
  2. Haha Ja, tenkte de kanskje hadde passa til det nettet til plastposa (a) xD

    SvarSlett