18. apr. 2018

Home is where the heart is

Jeg har jo pleid å ta bilder av og legge ut av de plassene jeg har bodd på i flere år nå, hver gang jeg har flyttet. For første gang er dette en plass man (det vil si - typen) eier, så det er jo litt mer spesielt. Har tatt lang tid å komme seg skikkelig i orden her, og fortsatt er ikke alt slik vi har planlagt. Noen møbler skal ut, andre skal inn, i tillegg til noen ting vi har tenkt å få hengt opp etterhvert. 

Men her er i alle fall slik det ser ut nå. Til tross for at vi faktisk var ganske negative da vi første gang så leiligheten så syns jeg vi har fått det ganske bra og trives godt her. 


Stue og kjøkken










Bad







Soverom





Soverom 2 / Sminke- og hobbyrom










Yttergang / gang





Veldig glad i hjørneskapet som vi fikk hentet gratis. Kunne trengt et strøk med maling, men så langt har jeg ikke kommet enda. 




Her ser man også planen jeg hadde med brikken og sjøstjernene jeg heklet! Så denne hyllen er blitt dekorert med kun Disney- relatert.



Mens inni skapet har jeg Mummi- relatert.




Nå har jeg også fått Mummipappa og Lille My som har fått plassen sin inni skapet. 


Har også en bod og enda et lite rom jeg tror er ment som vaskerom, men det brukes og som bod.

5 kommentarer:

  1. Veldig fin leilighet, og mye fin interiør og dekor :D
    Like veldig godt Disney-tingan og mummi-tingan også ^^

    Og det hjørneskapet ser skikkelig fint ut, heldig som fikk det gratis :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D ^^
      Ja, veldig glad i hjørneskapet :D

      Slett
  2. For en flott leilighet! Likte spesielt badet, det lilla lyset på kjøkkenet og hjørneskapet med Disney og mummi ting :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Lyset på kjøkkenet er ikke bare lilla da, kan bytte farge som man vil. ^^ Vi har montert ledlys stripe der med både hvitt og flerfarget lys ^^

      Slett
  3. Aha, så stilig da. At man kan skifte farge på lyset :-D

    SvarSlett