6. mars 2018

Shopping in Spain

Det ble ikke mye shopping i Alicante, til tross for at vi var innom flere butikker daglig. Endte som regel opp med å gå tomhendt ut av dem. Var og innom to kjøpesentre, men endte faktisk opp tomhendt ut fra de og. 

Men noen kjøp ble det..









To veldig fine gensere, og en kul bukse. Har lenge hatt lyst på en ny sånn ripped jeans, men jeg er veldig kresen på bukser. Finner sjelden noe jeg liker eller er helt fornøyd med. 



Fine, enkle sko. Veldig kjekt uten knyting! 


Lommebok. Det er faktisk noe jeg var på utkikk etter fra første dagen jeg kom dit, men fant aldri noe som fanget oppmerksomheten min. Denne kjøpte jeg to timer før vi skulle til flyplassen for å reise hjem. 


Også en liten suvenir - kjøleskapsmagnet. Prøver å ta med en kjøleskapsmagnet fra hver plass vi besøker. Mangler dessverre en fra Kreta.. Men dit skal vi nok reise igjen. 



1 kommentar:

  1. Masse fint ^^
    Likte egentlig alt, men spesielt genseran, skoan og faktisk kjøleskapsmagneten, den va fin ^^

    SvarSlett