8. mars 2018

Heklede trekk til kopper og flasker

Hadde lyst å gjøre en liten oppgradering av sminkekost- holderne mine, så nå har jeg heklet trekk til dem. 





Sydde også perler på dem. Det er hvite perler på det hvite trekket, men de synes ikke så godt på bildene. Disse trekkene er heklet etter en oppskrift på telys- holdere, og de passet perfekt, men den øverste kanten gjorde jeg noe annet enn det som sto i oppskriften. 

I tillegg har jeg denne uken heklet to flaske- trekk. Har prøvd å bruke farger som passer til blomstene som står i dem. 







4 kommentarer:

  1. Så fine alle sammen :D flink ^^
    Blir spennende å se ka du hekle til mæ :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D
      Ja, tenkte å begynne på noe til deg nå ^^

      Slett
  2. Hadde faktisk tenkt å spørre hvor du hadde kjøpt de 2 øverste holderene, men så leste jeg at det er trekk du har heklet. Utrolig fine! veldig stilig de andre med farger også ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, så morsomt :D Tusen takk!
      Kan sikkert hekle sånne til deg hvis du ønsker det, altså ^^
      Men koppene jeg har trekkene på er kjøpt på Europris, så vet du hvertfall det ^^

      Slett