24. des. 2019

Adventskalender luke 21 - 24

Ja, da var vi landet på julaften, og foreløpig har vi bare rukket å spise grøt. Kom sent i gang her, men middagen er snart klar i alle fall.

Her er de siste kalendergavene jeg fikk fra Patrik. I tillegg fikk jeg kalendergave den 23 og 24 fra foreldrene til Patrik. 





Luke 21: Fint flasketrekk


Luke 22: Hals med mykt og varmt for. Har en sånn fra før, men denne virka mykere.


Luke 23: Oppbevaringsveske til f.eks garn og slike ting. Den lille oppbevaringsgreia jeg fikk sist hører til denne.


Luke 23: Håndkrem med Oliven fra Elisabet og Bjørn. 





Luke 24: Kniv replica fra et spill som jeg liker (Alice: Madness Returns). Den var kjempestilig, må bare finne en plass å ha den. Jeg ønsker meg egentlig spillet og, men har ikke funnet det... 
Og en boks med sjokolade fra Elisabet og Bjørn.


Og det Patrik fikk hos meg



Luke 21: Skilt; Free beer tomorrow


Luke 22: Et slags stativ med lys, som man plasserer en flaske på for en illusjon av at innholdet i flasken blir helt ut. 


Luke 23: Enda en T- skjorte med en Game of Thrones- jerntrone vri med Deadpool på. 


Luke 24: Figur fra Guardians of the Galaxy

Også hadde jeg fått en gave fra Viveka som det sto at jeg måtte åpne på morgenen på julaften, og inni den fikk jeg en havfrue- julesokk fylt med godterier. 



Tusen takk, Viveka! 


God jul, videre! 

8 kommentarer:

  1. Mange fine ting, likte alt godt ^^
    Kniven va veldig stilig, kordan spill e den fra? :)
    E litt kjedelig å gi godreri i gave, men når æ fant den havfrue-Julestrømpe måtte æ bare kjøpe den og gi dæ den ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Kniven er jo fra det Alice Madness Returns spillet som du en gang sa du og likte :P Trodde esken til kniven var avslørende 😝
      Ja, var jo en spesiell julestrømpe. Og vi har fått så masse godterier nå så vi har sikkert til neste år xD haha

      Slett
  2. Åååh, hahah, æ så ikke på eska xD men no ser æ jo det xD like også det spillet ja, fikk lyst på det no :o

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, jeg vil og ha det xD Men har bare funnet til xbox..

      Slett
    2. Ååh.. E det til x box one? Seb fikk nemlig x box one i gave fra foreldran så isåfall kan æ få tak i det :D

      Slett
    3. Ja mener Patrik kunne kjøpe det over nett direkte på xboxen liksom og laste ned, men har ikke gjort det fordi jeg håpet man kanskje kunne få det til en annen konsoll. Men sannsynligvis ikke for jeg husker at det er xbox jeg har spilt på før.
      Heldig Seb som fikk xbox da. Patrik fikk jo det hos meg i fjor :D

      Slett
  3. Ååh.. Men da e det vel bare å kjøpe den til x boxen til Patrik da? Du kan vel bruke den du også? ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg kan jo det, er bare at jeg liker å ha spill på egne konsoller. Men er i så fall bare hvis den faktisk finnes på Nintendo switch, men det tviler jeg på :P Også spiller jeg jo helst mens Patrik er opptatt, og han bruker jo ofte x boxen selv. Men han har jo en x box til så kan jo være heldig å finne til den, men da er jeg også avhengig av en tv. :P

      Slett