20. des. 2019

Adventskalender luke 16 - 20

4 dager igjen til julaften, og jeg føler jeg fortsatt har masse jeg skal rekke å gjøre på disse dagene.. Heldigvis er det mye som er gjort, men gjenstår enda litt før man er 100% klar til å feire jul i hus. 

Her er kalenderlukene 16 - 20.




Luke 16: Målebånd som kan dras ut og snurres inn igjen med en knapp. Mye kjekkere enn det jeg hadde fra før.


Luke 17: Et penal/oppbevaringsveske med label med teksten "Stuff".


Luke 18: Kopp; Get shit done


Luke 19: Julebil med juletre og ledlys inni fra Feel. Jeg pekte den ut for Patrik når vi var der en dag, og da var den på halv pris. 


Luke 20: Eiffeltårn- saks med kule farger. Har lyst til å samle på sånne småsakser med forskjellige former og farger.

Videre er det Patrik fikk hos meg.



Luke 16: T- skjorte med print av Sheldon Cooper på jerntronen med teksten "This is my spot".


Luke 17: Darth Wader korkeåpner og kaffekapsel


Luke 18: Enda en kaffekapsel, og en pose til med sånne selvlysende stener.


Luke 19: Enda et flaskekork skilt til garasjen.


Luke 20: T- skjorte med bilde av Stan Lee og karakterer fra Marvel.

2 kommentarer:

  1. Mye fine, praktiske ting ^^ likte den bilpynten du fikk, også likte æ tskjorten du ga Patrik, spesielt den første, den va kul og komisk xD ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, var mye fint og praktisk her ^^
      Ja, den med Sheldon på er genial. Haha :D

      Slett