2. des. 2019

Adventstid

Hadde en liten plan om å legge ut dette innlegget før dagen var omme, men det fikk jeg ikke anledning til. Vi har i alle fall kommet oss gjennom 1. Desember og er offisielt inne i adventstiden. Det betyr adventspynt/julepynt, god mat og drikke, godterier, julekalendere både i form av serier på tv, hverdagslige gaver og til og med konkurranser - og selvfølgelig kosestunder foran peisen mens snøstormen herjer utenfor.

Jeg har allerede tatt fram og pyntet med all julepynten jeg eier, og i dag ble det en spontan ribbemiddag hos oss da tydeligvis min samboer og stefar hadde pratet løst om dette, uten at jeg var informert om planen. Derfor ble ikke det ikke alt av tradisjonelt tilbehør som surkål, rødkål og kålrabistappe, men heller bare kokt gulrot... Godt var det uansett, og jeg har for første gang lyktes med en ribbe. Har trossalt bare prøvd det sånn to ganger før da, men..
























Fikk en julekjole hos Patrik i går. Noe han egentlig hadde tenkt å gi meg som adventsgave, men han hadde visst for mye. Og i dag fikk jeg blant annet denne hårbøylen i adventspakken. Han hadde tydeligvis kjøpt en forundringspose fra en accessorie- forretning til meg for flere måneder siden, som han selv ikke visste hva var oppi, men var i alle fall fine ting! 

God adventstid! 

2 kommentarer:

  1. Så mye fin pynt *__* Veldig fint dekorert ^^
    Har omtrent ingen julepynt sjøl :/ og begrensa plass å pynte på også.. Men har lyst å få kjøpt mer pynt så æ kan få ordna litt her og.

    Veldig fin kjole også, likte spesielt det øverste partiet på den med skuldran ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ^^
      Var en tid der jeg og nesten ikke hadde julepynt, og lite plass å dekorere på. Nå har jeg mer plass, men nesten for lite julepynt, syns jeg selv i alle fall xD

      Slett