30. des. 2019

Julegave favoritter 2019

Julaften er jo vel og godt overstått, og jeg har fått så utrolig masse fine julegaver. Planen var jo egentlig å legge ut bare noen av favorittene, men innså at det gjaldt stort sett alt jeg har fått... Er bare litt småting jeg ikke har tatt bilder av. 

Fra Patrik:





Jule- lastebil med en liten by inni med lys og roterende juletre, og lys i frontlyktene. Denne var på årets ønskeliste. 



Også fra årets ønskeliste; En nydelig hjortefigur.



Og en nydelig telysholder. Fikk faktisk to av denne, fordi de var på halv pris og de hadde bare to igjen i butikken. Men mamma syns den var så fin, så hun fikk kjøpte den ene hos meg. 


Også fra ønskelisten; Spyro trilogi til Switch. 


Et custom made glass med teksten "Lynn's Baileys Glass. Elsker deg". Så nå har jeg eget glass ment for Baileys!!



Central Perk- skilt med neon ledlys. Jeg fant denne på Gamestop i Sverige, så han hadde visst klart å lure med seg den i kassen. 

Fra Elisabet og Bjørn (foreldrene til Patrik):





Nydelig svanefigur med masse fine detaljer.



Flaske med Mummi- motiv. 




To Mummi-kopper med Moominvalley- motiv og måleskjeer.


Kjempefin skål med lokk.


Et nydelig og deilig mykt skjerf.


To etasjes serveringsfat med hjerteform. 

Fra Torben (Patrik's far):





Kjempestilig dragefigur med skiftende lys, og fulgte med noe man kan tenne på og legge på baksiden av figuren som skaper røyk-effekt.
Denne var noe Patrik hadde kjøpt til meg for faren sin, så faren vet vel nesten ikke hva han gitt meg engang. Så som en spøk utbrøt jeg; "Ja, faren din vet hva jeg liker altså".

Fra Viveka:


Søt, liten snøkule med trær og rådyr/hjort inni. 


Og et kjempestilig skilt.

Fra min mamma og stefar:



Ballerinaen kjøpte mamma til meg noen dager før julaften, men så fikk jeg tilhørende nøtteknekker som julegave.

Fra Pappa:



Kjempefint speil.


Og fine, gode votter. Jeg hadde faktisk ikke sett disse oppi eska til speilet, så trodde det bare var speilet jeg hadde fått. Fant disse først nå. 

Fra Connie: 


Moomin fargeleggingsbok! 


Skal også legge ut et innlegg til snart med noen gaver jeg ga bort i år.

3 kommentarer:

  1. Så masse fint, likte alt sammen veldig godt ^^
    Elske jo mummi så likte alle tingan med det, og nydelige figura alle sammen. Spesielt den hjortefiguren som minne om den æ kjøpte på Feel, og den svanefiguren va også kjempefin^^
    Dragefiguren va også veldig fin.
    Spyro e gøy :D lyst på det Spyrospillet der man kan spille på lag og gå gjennom spille sammen, huske ikke helt hvilket spillan det e, men tror det hete noe med dawn :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja masse fint :D
      Har sett masse forskjellige hjortefigurer på feel, blant annet den du kjøpte, og alle er jo fine men syns denne skilte seg litt ut så ønsket meg virkelig den ^^
      Hmm, tror jeg har spilt et spyro spill som heter noe med dawn, men er ikke det en nyere versjon av spyro? Spilte et sånt spill hos Simond en gang i tida

      Slett
  2. Jo, e hos Simond æ også spilte det xD e der æ har det fra. Så det e jo relativt nytt ja ;p

    SvarSlett