15. sep. 2011

Makeup; Golden shimmering fantasy

De fleste bildene er tatt av Thomas med et Canon EOS speilrefleks-kamera, mens bilde nr 4,5 og 8 er tatt med et Canon digital 12.1 mega px- kamera.

Jeg har film på denne sminken, om dere ønsker film- tutorial på den. Isåfall så finnes det faktisk et kommentarfelt under innlegget hvor du kan skrive at du ønsker det... Bare sånn, hvis du ikke visste det!... Haha :)

Let me know! Kanskje jeg setter den sammen og legger ut uansett, men større sjans at jeg gjør det om jeg får kommentarer ang. det - naturligvis.

Hva syns du om sminken og bildene?
Vil du ha film- tutorial på denne sminken?



- Lynn Helen

11 kommentarer:

  1. Tuuuusen takk ^^ kan se for meg at det blir et sånn type bilde i måneden :) neste bilde blir om en månede tror jeg. har en ganske kul ide så får håpe den blir likt ^^

    SvarSlett
  2. Jeg vil veeeldig gjerne se film :D

    SvarSlett
  3. Anonym: Goood! Enda større sjans for at jeg setter den sammen, men håper enda på en eller to kommentarer til på det :)

    Btw; Hadde satt pris på om jeg får navn på dere som kommenterer, så lenge dere ikke absolutt trenger å være anonyme :) Det er et felt under der du skriver kommentaren hvor det står "Kommenter som:" og der kan du velge "Navn/adresse" og skrive inn navnet ditt og legge til bloggadresse om du har :) Så vet dere det til neste gang :)

    SvarSlett
  4. Veldig kul sminke dette ja. :D Du er flink!

    Likte veldig godt bilde 3. :)

    Og for min del er det ikke så veldig nøye å se videoen, sånn for selve sminken tenker jeg på. :P Men er alltids gøy å se videoer fra deg uansett så kjør på! :)

    SvarSlett
  5. Viveka: Takk ! :D

    Jeg syns også det er gøy å se videoer fra folk, og deg. Men du legger nesten ikke ut videoer :(
    Også liker jeg jo og lage dem, da, så :P

    SvarSlett
  6. Hovedgrunnen til det er jo at det alltid er noe kluss med filmene mine. Enten så finner jeg ikke en eller annen kabel jeg trenger for å overføre klippene til pcen, eller så er programmet fucket. Nå sliter jeg faktisk med begge deler. Jeg finner ikke den ene kabelen (vet den er et eller annet sted så finner den nok) OG som du vet er eksporteringsprogrammet mitt fucked så må alltid få andre til å gjøre det for meg. Slitsomt.
    Skulle ønske jeg kunne legge ut film oftere selv så. :/ For eks filma jeg den vepsen en del og hadde tenkt til å legge ut film også, men den gang ei. :P

    Omg, for et langt svar om det xD

    SvarSlett
  7. Viveka: Hahaha.. ja, du har jo sagt det med at du ikke får eksportert filmene :P Det hadde jeg glemt... Jeg husker jo at jeg skulle eksportere tre filmer for deg, men pcn min klikka hele tiden. Har du fått eksportert de nå eller skal jeg gjøre det for deg når jeg kommer? :P

    SvarSlett
  8. Haha. Jeg husker nesten ikke hvilke filmer det dreide seg om engang, men er ganske sikker på at jeg fikk eksportert alle jeg skulle hos Connie. Bortsett fra en kanskje. :P Må sjekke ut. :P

    Btw, de filmene jeg har lagt ut fra Døgnvill etc har jeg kun fått lagt ut fordi jeg ikke har redigert noe på dem og har lagt de ut som de er, i full lengde. :P Jeg liker å kutte bort unødvendige deler og redigere litt kult vanligvis. :P

    SvarSlett
  9. Ok. Det var den strandfilmen med deg og Connie, og den der filmen som egentlig ikke hadde noe mening. Masse sånne spesielle bilder bare, som du hadde på en måte duset inn i hverandre og sånt :P Husker ikke helt. Og den siste var en film du hadde lagd til Simond.. :P

    Ok, jeg skjønte jo igrunn det da :P Jeg så jo at de var uredigert :P

    SvarSlett
  10. Ja, vet. Jeg har vel egentlig ikke fått eksportert noen av dem når jeg tenker meg om. :P Så vi kan se på det når du kommer. :)

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker film! :) Marlen

    SvarSlett