3. sep. 2011

Katy's E.T; Makeup look |||

Gjorde den siste i dag, jeg.. Hadde ikke stort annet å finne på. Pc-en oppfører seg ikke pent for tiden, så det er ikke fristende å bruke den.. Den kan få shut downs helt plutselig. Mye støv i vifta?
Jaja.. Får håpe på et mirakel snart ang. ny pc!

I alle fall.. Her er resultatet på makeupen. Jeg er fornøyd!

Klikk på bildet for å se større! (Hold inne CTRL for å åpne i ny fane)



Jeg syns sminken i seg selv er drithot/kul da.. Syns selv at jeg så litt vampyrisk ut da.. Haha.

Men der er jeg ferdig med E.T sminkeprosjektet. Tusen takk til Lene Henriette, for forslaget!

Vær så snill, og gi meg gjerne fler forslag på kule sminkelooker! Jeg tar utfordringen!

Hva syns du om sminken og bildene?
Har du noen sminke-forslag til meg?



- Lynn Helen

1 kommentar:

  1. Heei se der jeg ja! :D

    Bilde 3, ble nest til denne settingen, igjen så synes jeg du klarer å få overgangene i farvevalget
    ditt bra, du får de til å gli i hverandre til å lage et bra spill i det. DU behersker ikke for mye teknikken veldig bra. (Less is more)


    Jeg liker hvordan symmetrien er på "boksene" i ansiktet, jeg liker hvordan du har laget dypde i det hele.

    når jeg mener dybde så mener jeg at du strekker linjene helt ut, slik at det blir en helhet, som feks de linjene du har strukket bakover øyene dine de er ikke tynne og usynlige, de er markerte for å danne illusjon på at ansiktet ditt blir dratt bakover på en måte..

    Synes at vi skal gå inn for å skaffe deg airbrush nå som du faktisk begynner å mestre det du gjør nå med bare pensel og "ansiktsmaling" ..
    Da blir det nok ufattelig lettere for deg å lage detaljer som overgår i hvertfall min fantasi når det kommer til bodypaint..

    Fortsett det du gjør, gleder meg til å se dine prosjekter fremover, husk at du må gi deg selv utfordinger som er vanskelige, selv om det ikke alltid er så utrolig kult, men resultatet føles alltid så sykt mye bedre når man har klart en utrolig vanskelig oppgave man har gitt seg selv :D

    Stolt av deg Jaqalynn <3

    SvarSlett