2. sep. 2011

Katy's E.T; Makeup look ||

Nå har jeg finally gjort makeup look nummer to fra Katy Perrys musikkvideo E.T..
Det var gøy å ordne den, og jeg gleder meg til å sette i gang med den siste! Jeg er rimelig fornøyd med den. Såklart ble den ikke helt identisk, det blir det jo aldri. F.eks det mønstret i panna mi ble det mye mindre utav enn på henne, men jeg regner sterkt med at de har brukt airbrush på henne der.. Og det har jo ikke jeg.. - foreløpig! I wish!
Så har det også litt med forskjellige ansiktsformer! :)

Har jobbet en del med to/tre av disse bildene. Her er iallefall resultatet.

Klikk på bildet for å se større!






















Hør forresten på sangen mens du blar gjennom innlegget, for å få mer innlevelse :)
Jeg satt å hørte den på repeat mens jeg redigerte bildene, så.. haha! Og utrolig nok har jeg faktisk begynt å like sangen veldig godt!



Selv er jeg veldig fornøyd med bilde 1 og 3.

Den første makeup looken fra denne musikkvideoen kan du se her!


Hva syns du om sminken og bildene?
Liker du Katy Perry og denne sangen?


- Lynn Helen

4 kommentarer:

  1. Heeei :) ..

    Jeg synes helt klart at bilde nr2 er best, jeg liker at du har brukt sølv under øynene pluss farvene under sølv igjen, for det fremhever det blå du har brukt over øyet, jeg synes du ogaå har fått frem skyggelegginga bra, spesielt på kinnene, det hvor det blir litt "spisst"

    Det funket bra med blå lepper også, det fremmer bare kontrastene mer.

    Ellers så har du gjennomført dette bra synes jeg...
    Det siste bildet var ikke så ille det heller, håper du får mere tid til å gjøre flere sånne prosjekter, sjekk gjerne ut videoer der artistene bruker heftige sminke, slik at du kan vidreføre de her på bloggen din :)

    Fortsett det du gjør, du er flink til det..

    <3

    SvarSlett
  2. Thank u, Sandfield! <3

    Det er ikke sølv, det er hvitt.. haha :)
    Jeg prøvde jo å få så likt som mulig som sminken hennes i videoen så daaaa måtte jeg jo ha blå lepper :) hihi.. det er jo fresht :D

    Bildet nummer 3 er jo bedre enn det siste. syns det var rart du ikke sa noenting om det.. :/ disapointing..
    Jeg skal få til flere sånne her prosjekter, og håper du vil hjelpe meg med dem framover (når det gjelder fotografering) :D

    Men takk, igjen! :D

    SvarSlett
  3. haha.. men på bilde 2 så ser det ut som sølv, mest sannsynlig blitzen sin feil :) for det ser litt metall-aktig ut.. men det gjør ikke noe, kult ble det uansett :) ..

    Ja.. jeg like det siste bedre fordi det så faktisk etter min mening litt bedre ut :) .. du mangler tross alt neglelakk på lillefingeren på bilde 3 :D hahaha... og det synes ikke på det siste bilde.. :)

    Så klart jeg kan hjelpe til med å ta bilder fremover.. :)

    <3

    SvarSlett
  4. Kult! :D

    Jeg likte bilde 2 og 3 best, jeg. :)
    Du er flink! <3

    SvarSlett